binnenverlichting blijft aan......

Gestart door Rick3, 17-09-2010 15:45:30

Vorige topic - Volgende topic

Rick3

Hoi,
De eerste week met de V70 door het leven en een aantal zaken zo nu en dan niet helemaal 100%.

Zo blijft de binnenverlicht soms aan na de deur dicht gedaan te hebben, starten en wegrijden. Ook het harder dicht doen van de deur is geen oplossing.
Wat kan dit zijn?

Zat gisteravond met het raambedieningsknopje te spelen en merkte dat de koplampen iets minder fel werden zodra ik dit knopje in drukte. De verlichting reageerde hier enigzins op - is dit normaal?

Groet,
Rick

verburgh

Ik had er ook last van maar het heeft zichzelf opgelost heel gek  ;) ik zou het ook wel eens willen weten hoe dat komt dat soms de binnenverlichting blijft branden.

UserID6342

Relais defect (bijna nooit) of microswitch in de deuren (heel vaak defect/vuil).  Dat het licht even knippert als het ware als je je raamknopje inhoud is normaal en hoef je je geen zorgen om te maken.

verburgh

Citaat van: Dirk342 op 17-09-2010 19:12:07
Relais defect (bijna nooit) of microswitch in de deuren (heel vaak defect/vuil).  Dat het licht even knippert als het ware als je je raamknopje inhoud is normaal en hoef je je geen zorgen om te maken.
Over de microswitch hoor ik wel eens wat ja, kan het zijn dat daar dan bij mij gewoon vuil op zat  ??? wand heb er nu geen problemen meer mee sins een jaar. en als hij bleef branden de binnenverlichting dan was het vaak in de winter.