bumperbeschermstrip

Gestart door volvorama, 17-09-2010 14:19:55

Vorige topic - Volgende topic

volvorama

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de volgende bumperbeschermstrip:

Het is geen origineel Volvo product en kost €89,-.

Ik heb ook bij de Volvo dealer geinformeerd naar zo'n originele geprofileeerde rubber (?) strip en die komt op €70,-. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, omdat daar ook de hoek van de bumper beschermd is. Ik vraag me alleen af hoe het met de pasvorm zit. Beide strips worden trouwens vastgeplakt met dubbelzijdig tape.

Eric

fooc

Ik heb 2 weken geleden de originele van Volvo gekocht omdat ik het niet aandurfte de autostyle te bestellen.

cas

vraag me af hoe de samenstelling van de autostyle strip is. ben bang dat deze snel vaal wordt aangezien ze meestal producten produceren die wat korter dan normaal meegaan. ook de krasgevoeligheid zal vast anders zijn. zou niet voor de AS strip gaan, maar origineel volvo!

ps, bij plakken, zodra je de strip van het plakgedeelte loshebt, niet te lang wachten met plaatsen, de lijm droogt al bij de eerste seconde met luchtcontact. beste is overigens. een hoekje lospeuteren, de strip plaatsen en terwijl hij zo goed als op zijn plek zit langzaam de beschermfolie eronderuit trekken. en natuurlijk eerst ontvetten.  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....