geluidloze wisserbladen; bestaan ze?

Gestart door t5play, 15-09-2010 18:53:01

Vorige topic - Volgende topic

joebar

jullie monteren de ruitenwissers toch wel goed he...
op de wissers staat bij het montage punt op de armen een teken in het metaal gestanst meestal het merk...
Dat moet in het verlengde zitten van je arm, en dus niet onder je arm

arjenT5R

ik iig wel maar meesten halen echt een half jaar niet
dan beginnen ze al herrie te gaan maken.... :eusa_pray:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ronald21

action wissers heb ik gehad a 3 euro pst

werkte eerste maanden goed daarna minder

Teddy81

Mooi weer een setje Aerotwins besteld via Ebay. Ik ben er erg over te spreken, ze zijn stil en doen hun werk stukken beter en langer dan alle andere ruitenwissers die ik heb geprobeerd.
O, nog één ding... als je ruitenwisserarmen niet goed zijn wissen je ruitenwissers ook niet goed. Ik denk dat veel mensen dat vergeten, maar kijk eerst eens of je armen nog in goede staat zijn. Kosten €30 per stuk dus loont de moeite om ze te vervangen als er te veel aan verbogen is in het verleden. ;D

deepdiver

Heb 2 maanden geleden een setje op de zwarte markt gekocht van het merk carpoint
tot heden nog geen last gehad doen geruisloos hun werk ;)

fredtref

Citaat van: joebar op 20-10-2010 15:59:34
jullie monteren de ruitenwissers toch wel goed he...
op de wissers staat bij het montage punt op de armen een teken in het metaal gestanst meestal het merk...
Dat moet in het verlengde zitten van je arm, en dus niet onder je arm

Ik heb vandaag eens gekeken, ik heb Bosch ruitenwissers die kunnen maar op 1 manier gemonteerd worden ...... met het merk onder de arm

Hans Duiven

Citaat van: Jeff op 20-10-2010 15:25:39
Bij de action hebben ze ook ruitenwissers liggen iemand daar al ervaring mee?

Die flatblades bij de action kloppen qua lengte niet.
Marjan had een setje flatblades meegenomen voor de V70
en op de set stond ook voor: Flexwiper geschikt voor o.a Volvo 850 combi V70, maar ze zijn te kort (43 cm)
En op de achterruitenwisserarm passen ze niet want dan ligt de wisser eigenlijk ondersteboven.

Naja, kost geen drol  maar kan zo de prullenbak in, want het terugrijden naar de winkel samen met het parkeergeld kost al meer  ;D

Jack v

Ik heb degene van de Lidl erop zitten en die zijn wel goed, en met spoiler ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

JeroenV

Voor mij (als ex Brezan medewerker) geld dat de Bosch Classic of Bosch Aerotwin de beste wissers zijn.
SWF en Valeo komen tegenwoordig uit dezelfde fabriek en vallen mij en veel klanten tegen,de kwaliteit weegt niet op tegen de wat hoge aanschafprijs.
Bosch geeft veel positieve reacties en zijn via Ebay erg betaalbaar,ook eigen ervaring helemaal super :eusa_clap:

Hans Duiven

Citaat van: JeroenV op 05-11-2011 15:31:27
Voor mij (als ex Brezan medewerker) geld dat de Bosch Classic of Bosch Aerotwin de beste wissers zijn.
SWF en Valeo komen tegenwoordig uit dezelfde fabriek en vallen mij en veel klanten tegen,de kwaliteit weegt niet op tegen de wat hoge aanschafprijs.
Bosch geeft veel positieve reacties en zijn via Ebay erg betaalbaar,ook eigen ervaring helemaal super :eusa_clap:

Ik heb net via ebay.de een set Bosch aerotwin flatblades gekocht voor 23,80 (inclusief verzendkosten) bij Bandel Automobiltechnik GmbH  ;)

MVeldhuis

Bobberende wissers kan ook komen omdat de arm niet in de juiste hoek op de ruit staat, de dealer heeft hier een afsteltooltje voor maar dat is vast ook wel op het oog te doen als je vadis er even naast legt.
Als die hoek niet goed is kan je elke week wel nieuwe wissers er op zetten, bobberen blijven ze doen.

FGG

Geluidloos? Nee, bestaat niet. Maar ik heb sinds de 850 altijd Aerotwins gehad en die bevallen erg goed.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

StefanCJ

Citaat van: FGG op 05-11-2011 18:58:34
Geluidloos? Nee, bestaat niet. Maar ik heb sinds de 850 altijd Aerotwins gehad en die bevallen erg goed.

Ik heb ook al een tijd Aerotwins (via e-bay besteld) erop zitten en ze bevallen prima. Veel beter iig dan die Bosch/Gamma/Halfords dingen met of zonder spoiler.

The Demon

Gaat een ruitenwisser met spoiler harder door de bocht?  ???

Groet,
The Demon. Ik kon het niet laten.

Misha

Citaat van: FGG op 05-11-2011 18:58:34
Ik kan eigenlijk niet zeggen dat mijn wissers echt lawaai maken.
Zowel bij de 850, de 1e, 2e en 3e S70 niet, en bij de N ook niet.

Nu gebruik ik wel alleen originele ruitenwissers en ik zorg altijd dat mijn ramen vet- en waxvrij zijn en niet al te beschadigd.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het