verlichting Automatische Versnellingshendel doet ´t niet...

Gestart door Michelke82, 23-11-2009 10:53:27

Vorige topic - Volgende topic

Michelke82

Hallo Allemaal,

mijn verlichting van de versnellingshendel doet t niet. hoe kan dit? maar nog belangrijker: hoe los ik dit op?

Dankjewel!

Groet
Michel
p.s. het is een 850 T5 Stationwagen uit 1996.

-D©©©L-

Welkom hier,

Heb je de sticky topics en de zoekfunctie al geraadpleegd ?

mevita

Citaat van: Michelke82 op 23-11-2009 10:53:27
Hallo Allemaal,

mijn verlichting van de versnellingshendel doet t niet. hoe kan dit? maar nog belangrijker: hoe los ik dit op?

Dankjewel!

Groet
Michel
p.s. het is een 850 T5 Stationwagen uit 1996.

misschien eraan gedacht dat het lampje ervan stuk zou zijn, oplossing nieuw lampje erin.

hoe het een en ander dient te gebeuren zie bovenstaande post,
gr mevita

mevita

V70 classic

Gewoon even de middenconsole losmaken (onder de armsteun zitten 2 schroeven).
Dan kun je voorzichtig wat ruimte maken en het lampje incl armetuur eruit trekken.
Het terug plaatsen is lastig maar te doen (is net Wappen)  :eusa_whistle: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

aardigebas

een maandje geleden ook gedaan nav de beschrijving! is goed te doen en 15 min. werk!

Zo mooi dit forum!

ALF

Kan ik deze beschrijving ook gebruiken voor V70? Of zit het daar anders in elkaar?

ALF

mevita

ALF

@ moest natuurlijk 2 zijn :D

Maar uhm heeft iemand trouwens ook een idee wat voor lampje ik moet hebben, zodat ik deze van te voren kan halen voordat ik aan het klusje begin.

ALF

stotteraar

Ff ter aanvulling:
Een maat van me kreeg dat lampje er niet uit, en ik moest ook eerst zo gefrustreerd raken dat ik de handrem zo hard aantrok dat de wagen bijna van de wielen kwam, en toen kon ik die console pas hoog genoeg krijgen om dat lampje te vervangen.
Zorg ervoor dat je iets hebt om onder de achterkant van de console te zetten, want het ding staat onder spanning en je wilt niet met je vingers onder die scherpe rand zitten terwijl dat ding naar beneden klapt.
(850 1995).