ff voorstellen...

Gestart door mpv70tdi, 22-09-2010 14:55:28

Vorige topic - Volgende topic

mpv70tdi

Zoals belooft zal ik mij even voorstellen:

Mijn naam is Roeland en rijdt al een tijdje (circa 1,5 jaar) rond in mijn V70 TDI automaat, dit is niet mijn eerste volvo, heb n.l. al een aantal 850's versleten, in mijn optiek, een van de meest briljante auto's allertijden. De V70 is een luxere uitvoering van de 850, iets minder stug, wat gebruiksvriendelijker en moderner.

Ik heb gekozen voor de V70 automaat aangezien ik nu even zolang een whiplash heb (opgelopen met de vorige 850) en problemen ondervindt bij het doorschakelen zonder macht over het stuur te verliezen. Had ik eerder geweten dat een Automaat zo fijn rijdt, was ik veel eerder overgestapt.

Mijn wagen heeft een kilometerstand van 421dkm, volledig lederen bekleding, ECC, cruiscontrol, verwarmde stoelen en natuurlijk alle andere standaard opties (geen opendak, helaas). O, ja... hij's groen (DOP) :D

Op huidig moment is'ie wat mank (zie het techniek algemeen/ koppeling - versnelling/ automaatbak problemen)
Ik hoop dat er leden van dit forum kunnen helpen een goede oplossing te vinden voor mijn probleem, ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

groet,

Roeland

tom480

Welkom hier :)

Ben benieuwd naar de foto's ;D

Tom
- R1200GS -

Auk

Auke
Volvo. for life

RampantBUnny

Welkom ...had er al iemand om foto's gevraagd ;D