Verstandige keuze?

Gestart door Joris_Scholte, 23-09-2002 15:29:43

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Mijn jongste broertje van 19 is op zoek naar een andere auto. En natuurlijk wil meneer ook een 850 (toch wel verstandig, dat kleine broertje van mij). Bij Van Aarle staat een antracietgrijze GLE uit '93 met 192,000 km's op de klok. Kenteken is FZ-NN-91. Zou deze auto een verstandige keuze zijn? Of moet hij toch nog maar even verder zoeken?

Reitse

Antracietgrijs is saai!! zoek een felrode, mooiblauwe of leukgroene!  ;D ;D :D 8)

Als de auto er optisch goed uitziet, technisch in goede staat verkeerd, en lekker rijdt (ook "buikgevoel") dan zou het een goede keus kunnen zijn. In andere threads kun je lijsten met test-tips vinden voor aankoop van een auto.

micha

Dat hangt van de prijs af. En ik zou voor minimaal een 20V gaan.

Joris_Scholte

Hij is negentien. En zo'n groot budget heeft hij ook niet. Maar ik vind het wel gaaf van hem dat hij ook een 850 wil. O ja, dan wil hij natuurlijk ook lid worden.
Maar het gaat om die ene Volvo die op de site van Van Aarle staat. Wat vinden jullie van die specifieke auto?

PJ-T5R

Ik vind hem persoonlijk niet zo mooi. De kleur vind ik niks en de velgen ook niet.
De km. stand is wel lekker laag en een airco kan heel erg prettig zijn.

Ik zou zelf voor die rode 850 GLT gaan die van Aarle ook aanbied, dan maar geen airco. Deze auto heeft wel heel wat meer kilometers gelopen, maar als de auto goed onderhouden is hoeft dat niet perse problematisch te zijn. Daarnaast heeft de rode wagen ook een erg mooie lijst met opties. Gas kan je uiteraard (laten) uitbouwen.
Maar nogmaals, dit is mijn persoonlijke mening.

PJ

Joris_Scholte

Wat ik dus weer jammer vind aan die rode GLT is dat de vorige eigenaar de stootstrips heeft meegespoten. En wel een beetje hoge km-stand. En gas, 309,000 km's? Ik weet het nog niet. ???