Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Vind de Jaq zo wie zo mooier ;D

Taranis

Citaat van: Thijs T5 op 03-12-2010 12:20:29
Audi A6
Bmw 530

Met de v6 diesel Maar dan zal deze eerst 100% in orde moeten zijn voor de verkoop, Moet er ook nog even rustig over nadenken hoor.
Vertrouwen in de volvo is eventjes weg helaas:):)
Maar de liefde nog niet dus wie weet..... (A)

Hm, heel herkenbaar. Heb heel erg veel zin in een A6 Avant 3.0 TDI uit 2005, maar dan moet er toch wel een aardige schep geld bij. En daar kan ik ook een mooie keuken voor in m'n huis zetten ::)

Thijs T5

Misschien ga ik wel een heel oud vies hok kopen ;D

Maar je zult zien als hij helemaal gemaakt is ben ik er weer blij mee :eusa_whistle:

We zullen wel zien wat voor vloeken er nog meer over de volvo zijn uitgesproken :evil:

Gr Thijs

arjenT5R

Niet te snel opgeven thijsje  ;)
wel klote dat het weer allemaal tegelijkertijd kapot moet  :-\
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Thijs T5

Je hebt gelijk Arjen,

Mischien kan ik hierna gewoon 10.000 km rijden zonder veel problemen:)

Ben druk op zoek naar een bedrijfje die mijn pomp gaat reviseren. Bij de dealer kost het 500 euro inc.
Revisie bedrijf gevonden 100 euro's met garantie!

Fijn weer een mooie meevaller maakt de dag weer een beetje goed.

Gr Thijs

Huib244T

Ik heb je gister zien rijden,
en ik geil best wel hard op je auto.. wat een mooi ding!
Dat je zoieits onder je kont mag hebben op jouw leeftijd, is een zeer grote privelege:)
Ik zou ondanks alle shitzooi toch lekker dr in blijven rijden, wie weet dalijk helemaal geen gezeur meer..
En het valt me van je tegen, die tweede optie...bmw

Thijs T5

Citaat van: Huib244T op 03-12-2010 17:27:34
Dat je zoieits onder je kont mag hebben op jouw leeftijd, is een zeer grote privelege:)
Ik zou ondanks alle shitzooi toch lekker dr in blijven rijden, wie weet dalijk helemaal geen gezeur meer..

Heb laatst de eer gehad om een toertje te maken met een bmw 530 met chip huib.
Ik ben het met je eens wat je zegt maar ik heb echt respect voor de v6 diesels die ze maken.
Weinig benzineauto's die ze bijhouden.

Gr Thijs

Ludo

Citaat van: Thijs T5 op 03-12-2010 11:52:34
Leuk extratje trouwens we stonden voor een groot vrijstaand huis en de mensen waren vol belangstelling van achter het raam aan het kijken. maar een kopje koffie of even kom maar binnen wachten jongens kon er niet van af.
toch jammer dat het allemaal zo weer moet maar goed het is nou eenmaal zo

En toch, zou ik ze een kerstkaartje sturen...   :evil:

;)

JvW

Citaat van: Thijs T5 op 03-12-2010 17:47:40

Ik ben het met je eens wat je zegt maar ik heb echt respect voor de v6 diesels die ze maken.

Gr Thijs

Die BMW's kunnen ook vanalles mankeren hoor...
Een collega van mij heeft al diverse 5-serie tourings (diesel) gehad. Degene die hij nu heeft is echter ook een 'maandagmorgenauto'. Er gaat werkelijk vanalles kapot, zoals bij jouw op dit moment zeg maar.

Ik zeg: auto's, je moet het net even treffen.

Thijs T5

;D En wat is het toch fijn he ;D

Er komt een dag dat volvotje weer helemaal perfecht in orde is. Wie weet al heel snel :eusa_clap:

Eerst even goed de kerst doorkomen daarna komt alles weer goed.

En je hebt gelijk heb heel wat spookverhalen gelezen over de diesels maar als ze werken zijn ze ..... :eusa_whistle:

Fijne avond! Gr Thijs

innocenti

Citaat van: Thijs T5 op 03-12-2010 19:41:40
En je hebt gelijk heb heel wat spookverhalen gelezen over de diesels maar als ze werken zijn ze ..... :eusa_whistle:
Heb net een spookverhaal gelezen over een V70R. Maar als ie t weer doet is ie ....................... :eusa_whistle:
Hoor je de turbo al weer?  ;)

Thijs T5

;D

Voorlopig niet maar wordt hard aan gewerkt maandag langs de revisie man als alles meezit.
En dan zo snel mogelijk de rest verhelpen. Wil ook weer graag die awd goed hebben, is toch wel fijn
zeker nu ik nog op gewone zomerbandjes aan het rijden ben(kom vanuit stilstand de oprit nieteens op  :eusa_wall:)

Buurman was weer aan het lachen, die heeft een Japanner die niet stuk te krijgen is :o.... Wel een vies ding :eusa_whistle:

Volvotje staat stil. Ben weer eventjes aangewezen op de panda :eusa_angel: die al staat warm te draaien. Dadelijk road trip door het land
naar de vrouw toe :eusa_dance:

Justin-850

Citaat van: Thijs T5 op 03-12-2010 17:47:40

Ik ben het met je eens wat je zegt maar ik heb echt respect voor de ....v6...... diesels die ze maken.

Gr Thijs

Zes cilinders in lijn ;)

Thijs T5

Je hebt helemaal gelijk sorrie:) :eusa_wall:

Thijs T5

Vandaag goed boos geworden,
Dat rot eind naar school moeten fietsen omdat de volvo stuk is.
De vriendin op de trein naar huis toe gezet omdat die helaas ook weer aan de studie moest :)
En daarna de volvo uitelkaar getrokken.

Was niet echt moeilijk maar het duurde even voor ik erachter kwam dat je de pomp moest losdraaien door de openingen van het aandrijfwiel. :eusa_wall:
Daarna was de pomp binnen tien min los. Wordt dinsdag of woensdag weg gebracht voor revisie die ter plaatse wordt gedaan.

Binnenkort zal de volvo weer draaien, hij is hard nodig deze maand binnenkort komt de vakantie eraan en er staan heel wat road trips op het programma :eusa_dance:

Fijne avond nog allemaal.

Gr Thijs

De boosdoener ook hier kan het aandrijfwiel van de pomp naar buiten toe bewegen, hierdoor spoot de pomp vloeistof naar buiten toe. Moet een nieuw lager in dus
.