Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

Citaat van: Thijs T5 op 01-10-2010 00:16:37
http://i53.tinypic.com/r93ojq.jpg
Oops ging even iets mis, hier nog een poging

Misschien het minst interresante van de auto, maar ik vind die blokken er altijd zo strak uit zien. Ben helemaal weg van hoe die intercoolerbuis eruit ziet op die r blokken. :)
XC40 T4 Recharge

Ruup

Goed nieuws dat hij het weer doet! :) Dus je rijd nu nog voorwiel aangedreven?
Gr.

Thijs T5

Idd Ruup,

Momenteel is het soms awd soms niet... Gewoon niet gek rijden. 't wordt binnenkort gemaakt, nu nog niet.

Fijne avond allemaal,

Gr Thijs

Thijs T5

Goedenavond allemaal,

Goed nieuws de v 50 is onder voorbehoud verkocht, Van de week nog een aankoop keuring bij Olov en dan nemen ze hem mee:):)
Ikzelf zie het nut er niet zo van in maar kan begrijpen dat mensen zoiets fijn vinden. (is een week geleden opnieuw apk gekeurd) dit zegt natuurlijk niet veel
maar toch wel iets lijkt me als je dan ook nog een kleine 20 min in de auto rondrijd zou dat toch een redelijke indicatie moeten geven lijkt me??

Als de koop helemaal rond is ga ik mezelf tracteren op een ipd luchtfilter en daarbij ET een klein beetje sponsoren, beetje blauw onder de motorkap gaat goed staan denk ik.

Zodra het binnen is zullen er weer foto's gepost worden.

Fijne avond nog!
Gr Thijs

arjenT5R

en staat de R nu ook bij Olov thijs?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

thijs dat hok gaat als de brandweer ;D..komt ook echt een fijn geluid uit!

Echt een machtig apperaat!

R o b

Citaat van: )()()sT op 27-09-2010 19:48:48
Op jouw leeftijd had ik een Polo 1.0  :-[ ;D ;D

Ikke nog alleen een fiets!

@Thijs: ken het gevoel, de ontwerper- en materiaalkeuzepipo van de spline moeten ze ff een hele harde schop onder z'n *&^* geven!

Jaartje later begaf ook deze het:

Thijs T5

Rob,
Ik ben het met je eens, een keer met alle awd rijders langs die klaphark gaan en hem eens even goed vertellen hoe en wat...
Maar goed nu het allemaal nieuw is weet je wel dat het voorlopig wel eventjes mee zal gaan...

En jah over die fiets en de polo 1.0... Laten we het er op houden dat ik een jaar lang hard gespaard heb. Moet zeggen dat het vreselijk veel geld heeft gekost maar dit is echt een droom die is uitgekomen en hij staat nu voor de deur. Mijn oma heeft een polo 1.0 vier bak en hij rijd nogsteeds prima. Niks mis met het autotje:):)

Nu snel aan de studie,

Gr

)()()sT

Succes ;)
Vind het wel knap dat je zelf aan de slag bent gegaan en het kanon gemaakt hebt!

Jeff

Lees je topic nu pas! Maar respect wat je allemaal aan het doen bent. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thijs T5

Goedenavond allemaal,

Vandaag samen met de beunmaat een poetsdag gehad(deze keer grondig) zie hier het resultaat...
We stonden er best van te kijken, wat een beetje aandacht wel niet allemaal op kan leveren.
Sta je op de zeedijk dan ben je ineens weer helemaal vergeten wat voor Kl@#$$#^%^ werk het is(A)(A)

Schoonheidsfoutjes zullen er altijd wel blijven :):)

Prettig weekend allemaal,
Gr Thijs

beunmaat

ga je plaat strijken! :P

Vulk

Mooie foto's! Alleen staat die V70 soms wel in de weg.  :evil:

elianmars

Mooie foto's, mannen!  :eusa_drool:

arjenT5R

keurig  :eusa_clap:
wie heeft die deuk dan in je kenteken plaat gereden met een scenic joh  :eusa_think:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!