Even voorstellen: Marnix

Gestart door MisterM, 03-10-2010 18:20:13

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Hey.... wat een mooie auto! Idd een alter 1.5... haha.. Ik hou erg van originaliteit, maar ombouw naar alter II zou ik niet heel erg vinden...  dus andere achterlichten en andere schakelaars. Als je hem zou houdt is het ook goed... Wat een plaatje! Laat je niets wijsmaken over spoilers en XC-grillen....  Wees eens anders dan de rest zou ik zeggen! Volgens mij heb je twee verschillende bandenmaten... voor 205-50-16 en achter 205-55-16..... de voorste is juist. (Ik kan het niet goed gezien hebben hoor!)

Wat een lekkere auto zeg! Ik krijg telkens steeds meer zin in een 850....

)()()sT

Citaat van: Jeff op 05-10-2010 00:42:44
R bumper erop spoiler en klaar! :)

Ow ja, wanneer komt ie bij jou erop?  ::)

Welkom Marnix, mooie wagen!

UserID6342

Achterlichtenset en schakelaars allemaal wel voorradig ;D  Kan voor weinig weg, zoals altijd.

StefanCJ

Ik zeg; DOEN  ;D

(Sorry Sem  ;))

Sem

Citaat van: StefanCJ op 05-10-2010 09:49:52
Ik zeg; DOEN  ;D

(Sorry Sem  ;))

Ligt er aan wat... doen..  Die achterlichten en schakelaars kan ik wel inkomen, maar spoilers en snelle koplampen hoeft van mij echt niet! Waar zie je tegenwoordig nou nog een originele 850 T-5 rijden? Bijna nergerns... ze hebben allemaal imi Pegs, XC-gril, Spoilers, snelle koplampen en dan nog maar niet te spreken over die Mercedes spiegelkappen met die knippers erin.. gadver..!!  :eusa_sick:

UserID6342

Precies Sem, alleen de achterlichten en de schakelaars en verder mooi origineel laten.  En laat ik die nu net genoeg hebben ;D ;D

daytonawim

Het is voor Dirk ook net een marktplein hier  8) 8), ziet echt bijna overal handel in  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

MisterM

Citaat van: Dirk342 op 05-10-2010 16:48:57
Precies Sem, alleen de achterlichten en de schakelaars en verder mooi origineel laten.  En laat ik die nu net genoeg hebben ;D ;D

Kom maar door met een mooie prijs Dirk, dan kunnen we misschien verder praten!  :) ;D

Overigens is het wel mijn bedoeling om de boel zo origineel mogelijk te laten. Dat vind ik eigenlijk wel het mooist, moet ik zeggen.  ::)

MisterM

Citaat van: Sem op 05-10-2010 09:05:49
Hey.... wat een mooie auto! Idd een alter 1.5... haha.. Ik hou erg van originaliteit, maar ombouw naar alter II zou ik niet heel erg vinden...  dus andere achterlichten en andere schakelaars. Als je hem zou houdt is het ook goed... Wat een plaatje! Laat je niets wijsmaken over spoilers en XC-grillen....  Wees eens anders dan de rest zou ik zeggen! Volgens mij heb je twee verschillende bandenmaten... voor 205-50-16 en achter 205-55-16..... de voorste is juist. (Ik kan het niet goed gezien hebben hoor!)

Scherp gezien zeg!!! Dat je dat van een fotootje ziet vind ik knap. Ik had dat nog helemaal niet gezien!!! Blijkbaar wilde de vorige eigenaar iets meer comfort of zo.

UserID6342

Citaat van: MisterM op 05-10-2010 19:22:42
Citaat van: Dirk342 op 05-10-2010 16:48:57
Precies Sem, alleen de achterlichten en de schakelaars en verder mooi origineel laten.  En laat ik die nu net genoeg hebben ;D ;D

Kom maar door met een mooie prijs Dirk, dan kunnen we misschien verder praten!  :) ;D

Overigens is het wel mijn bedoeling om de boel zo origineel mogelijk te laten. Dat vind ik eigenlijk wel het mooist, moet ik zeggen.  ::)
Je hebt PB, je hebt wel gelijk om alles origineel te laten, maar je zult zien dat de auto net iets meer 'porumt' zogezegd met de andere achterlichten en schakelaars erin.

Sem

Citaat van: MisterM op 05-10-2010 19:29:30
Citaat van: Sem op 05-10-2010 09:05:49
Hey.... wat een mooie auto! Idd een alter 1.5... haha.. Ik hou erg van originaliteit, maar ombouw naar alter II zou ik niet heel erg vinden...  dus andere achterlichten en andere schakelaars. Als je hem zou houdt is het ook goed... Wat een plaatje! Laat je niets wijsmaken over spoilers en XC-grillen....  Wees eens anders dan de rest zou ik zeggen! Volgens mij heb je twee verschillende bandenmaten... voor 205-50-16 en achter 205-55-16..... de voorste is juist. (Ik kan het niet goed gezien hebben hoor!)

Scherp gezien zeg!!! Dat je dat van een fotootje ziet vind ik knap. Ik had dat nog helemaal niet gezien!!! Blijkbaar wilde de vorige eigenaar iets meer comfort of zo.

Nou.. ik kon de maat ook niet oplezen vanaf de foto hoor...  ;D  Het leek mij alleen verschillend en ik vind een 55 serie ronduit lelijk om een Columba...  Het ziet er meteen uit als 15"... en dat zag mijn oog...

850rule

Wat een heerlijke auto! :-*
Blijft in mijn ogen ook de mooiste kleur, dat regent pearl!(stiekum nog wat mooier dan mijn eigen DOP :eusa_shifty:) van mij zouden die achterlichten mogen blijven zitten! Hij wordt er zo lekker 940 van!

Colin