Code van mijn JVC radio kwijt... wat nu

Gestart door Arjenj, 07-10-2010 20:39:13

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

LPGLE

zo...dus kunnen we weer ongestoord JVC radio's jatten  :evil:

:eusa_whistle:

daytonawim

LPGLE

maar als er echt geen uitweg meer is , kan je een radio met code slot voor 24 uur in de vriezer leggen ,  sommigen schijnen dan te resetten...

Ik wacht altijd nog tot deze trick bij Mythbusters komt,  want je hoort het vaker , maar nooit iemand gesproken die echt resultaat had ... :eusa_think:

StefanCJ

Ik heb nog een oude SC met cassettedeck waar ik niets meer mee doe ... Ik kan er wel een leuk experiment mee gaan houden.

LPGLE

Citaat van: StefanCJ op 08-10-2010 17:13:15
Ik heb nog een oude SC met cassettedeck waar ik niets meer mee doe ... Ik kan er wel een leuk experiment mee gaan houden.
:D

go your gang  :eusa_dance:

Arjenj

daytonawim

Hier opgeslagen, dan kan je em altijd weer vinden, slim

thuur

Citaat van: LPGLE op 08-10-2010 16:45:31
maar als er echt geen uitweg meer is , kan je een radio met code slot voor 24 uur in de vriezer leggen ,  sommigen schijnen dan te resetten...

Ik wacht altijd nog tot deze trick bij Mythbusters komt,  want je hoort het vaker , maar nooit iemand gesproken die echt resultaat had ... :eusa_think:

Dat werkt echt niet. De 'truc' is dat je het batterijtje leeg maakt waardoor de code verloren gaat. Helaas staat de code in een chip of middels diodes opgeslagen, dus je raakt alleen je voorkeurszenders en de tijd kwijt ;D

Het is wel zo dat je de tijd kunt verkorten voordat je de code mag invoeren na een foutieve invoer door dit batterijtje leeg te maken.

Gr ;)

StefanCJ

Als Thuur het zegt, dan ga ik het ook niet proberen ...

Iemand nog een SC met cassette in ruil voor een kilo Espressobonen en iets lekker bij de koffie?