europa alarm

Gestart door riscybeertje, 18-06-2009 15:14:22

Vorige topic - Volgende topic

riscybeertje

Hallo

Ik heb op mijn auto een Volvo europa alarm zitten met een kastje waarvan ik er nog maar 1 heb en geen rode moedersleutel meer. Nu wil ik dit alarm eruit halen en een ander alarm er voor in de plaatst wie kan mij zeggen of ik alles moet verwijderen of ik indien aanwezig alleen een relais uit kan halen waarmee het alarm is afgesloten en alles gewoon kan laten zitten?

Gr Peter

Ludo

je wil gewoon een ander alarm omdat je maar 1 kastje meer hebt?.
post eens een foto van dat kastje.

Ludo

geen idee wat slim is.  ;D

je kan het alarm uitschakelen door relais 210/211 te vervangen door een doorverbindingsrelais, onderdeelnr 3545333.

rovelra

Citaat van: Ludo op 19-06-2009 20:55:58
geen idee wat slim is.  ;D

je kan het alarm uitschakelen door relais 210/211 te vervangen door een doorverbindingsrelais, onderdeelnr 3545333.

http://www.850turbo.be/temp/relais210-211.jpg

Je kunt ook gewoon een kabeltje met twee kabel schoentjes erin prikken ( op de juiste pennen uiteraard)
Das namelijk precies het zelfde wat dat relais doet.

MvG Rogé

Ludo

Citaat van: rovelra op 19-06-2009 21:02:30
Je kunt ook gewoon een kabeltje met twee kabel schoentjes erin prikken ( op de juiste pennen uiteraard)
Das namelijk precies het zelfde wat dat relais doet.

MvG Rogé

ja zeg, beun...  ;D

het voordeel met het relais is, dat je dat zo goed als blindelings kan doen.
met zo'n kabeltje loop je te prielen omdat het op een haast onmogelijke plaats zit.

jcruit

Ik heb eventueel een afstandbediening over, heb het systeem net uitgebouwd omdat ik ook maar een afstandsbediening had. Laat maar horen als je interesse hebt.

Jeroen

riscybeertje

Hoi Jeroen

Ik heb niets aan een kastje daar ik nl de rode sleutel niet in mijn bezit kan krijgen die erbij hoort vandaar dat ik het eruit wil hebben.

wepster

Citaat van: riscybeertje op 21-06-2009 01:55:39
Hoi Jeroen

Ik heb niets aan een kastje daar ik nl de rode sleutel niet in mijn bezit kan krijgen die erbij hoort vandaar dat ik het eruit wil hebben.

als je de rode sleutel van jeroen over neemt kun je deze bij de dealer laten inlezen op jou systeem heb je het dus toch weer kompleet ;D

riscybeertje

Hallo

Wil ik het relais vervangen zitten er geen relais volgens mij ,er zit wel een zilver grijze box met diverse kabelaansluitingen, iemand een idee wat dat kan zijn? Ga er proberen een foto van te maken en te plaatsen.

Gr P

riscybeertje

He he

het is gelukt en voor 7 euro aan een overbrugingsrelais is het euro alarm defenitief ten einde.
ga nu alleen een centrale vergrendeling inbouwen wie kan mij helpen aan kleur van de kabels van het openen en het sluiten van de cv? En is het een positief of negatief systeem van de cv? Of werkt het via een zogenaamde compressor?

Gr Peter

thuur

Handig om je vraag over meerdere topics te verspreiden..

Gr :eusa_liar: