Zoek een technisch forumlid om mijn Turbo te bekijken

Gestart door Gurt, 15-10-2010 13:50:55

Vorige topic - Volgende topic

Gurt

(op het juiste board geplaatst?)
Op het gevaar af dat ik een doos van Pandorra opentrek, wil ik mijn Turbo eens bekijken met een ervaren klusser van dit forum.
Ik heb geen ervaring met Turbos dus weet niet of de mijne loopt zoals bedoeld, maar ik vind hem best "lui". Een aantal van jullie trekken die wagens regelmatig helemaal open (letterlijk en figuurlijk) en weten dus ook wat een T5 Estate 2.3 v20 AT uit '94 moet kunnen en wat je er zelf zoal aan zou kunnen doen om hem te verbeteren.
Hij loopt ook ongeveer 1 op 9.5 terwijl ik geen wilde rijder ben dus dat moet ook beter kunnen.

Wie zit er in de buurt van Amsterdam-Noord en wil mij daar eens bij helpen? (ik kom uiteraard jouw kant op  :)) Al dan niet voor een fijne fles whiskey oid. Als er serieus geklust moet worden is betaling uiteraard vanzelfsprekend, maar daar hebben we het dan wel over. Ik vind het zelf leuk om te klussen, maar heb de goede tools niet en weet niks van deze wagen.

Stuur even een PB-tje als je interesse & tijd hebt.
Een meeting zou ook kunnen, maar ik zag er niet binnenkort een gepland staan.

Dank en Grt Gurt

Chris

Citaat van: Gurt op 15-10-2010 13:50:55
(op het juiste board geplaatst?)
Op het gevaar af dat ik een doos van Pandorra opentrek, wil ik mijn Turbo eens bekijken met een ervaren klusser van dit forum.
Ik heb geen ervaring met Turbos dus weet niet of de mijne loopt zoals bedoeld, maar ik vind hem best "lui". Een aantal van jullie trekken die wagens regelmatig helemaal open (letterlijk en figuurlijk) en weten dus ook wat een T5 Estate 2.3 v20 AT uit '94 moet kunnen en wat je er zelf zoal aan zou kunnen doen om hem te verbeteren.
Hij loopt ook ongeveer 1 op 9.5 terwijl ik geen wilde rijder ben dus dat moet ook beter kunnen.