radio, airco en blower werken niet meer na starthulp

Gestart door Deerhunter, 23-10-2010 13:36:57

Vorige topic - Volgende topic

Deerhunter

De volvo 850 waar het hier om gaat is van 1995. Na een starthulp werken de blower, radio, airco en schakelaar luchtcirculatie niet meer. Ook blijft het srs-lampje branden. Dit is ontstaan na het starten met startkabels. Wat kan dit zijn?? Overspanning en zo ja wat is er dan kapot? Radio werpt wel de cd,s eruit maar radio werkt zelf niet, gemonteerd in deze auto. Radio geplaatst in ander voertuig werkt dan wel. Zekeringen zijn ok

francois

weet je zeker dat er geen zekeringen kapot zijn

gr

cas

even de auto uitlezen, en resetten. dat de radio "  hangt" heb ik ook weleens gehad met mijn vorige. compleet uit de slede halen en weer terug hielp dan. maar heb hem uiteindelijk bij het vuil gezet.

accu polen even los voor een uurtje erbij. en dan opnieuw proberen?

je zegt dat alle zekeringen nog heel zijn. meet even dan onder het passagiers paneel door of er stroom staat voor de weerstand van de kachel. hoor je het relais werken?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

HanV70

De antenneversterker, stuk of krijgt geen stroom.
De antenneversterker zit onder de bekleding bij achterruit bestuurderskant

hanss850

Citaat van: cas op 24-10-2010 22:51:40
even de auto uitlezen, en resetten. dat de radio "  hangt" heb ik ook weleens gehad met mijn vorige. compleet uit de slede halen en weer terug hielp dan. maar heb hem uiteindelijk bij het vuil gezet.

accu polen even los voor een uurtje erbij. en dan opnieuw proberen?

je zegt dat alle zekeringen nog heel zijn. meet even dan onder het passagiers paneel door of er stroom staat voor de weerstand van de kachel. hoor je het relais werken?

Tip; Als je de polen tegen elkaar houdt is alles gelijk ontladen en hoef je niet een uurtje te wachten
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Deerhunter

zekeringen zijn 100% heel. Ik ga de boel eerst maar eens resetten. Ik laat weten wat het resultaat is. Vreemde is wel dat het na de starthulp gebeurd is.....

haasje

Het kan zijn dat een van de hulprelais (104-107) defect is.