VOMAC 2012

Gestart door viking_in_shorts, 17-10-2010 21:29:56

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Leuke route, ik heb alleen geen 6 weken de tijd

Hengeveld

Kan ook in 3 weken ;)

Marc O.

Taranis

Ik denk dat de lol er dan na 3 weken wel een eind af is ::)

Marc O.

Ik voorspel dat dat na 1 week al zo is ;)

Chris

Citaat van: Marc O. op 08-03-2011 09:34:01
Ik voorspel dat dat na 1 week al zo is ;)

Ik wilde het niet zeggen ;).

Is overigens wel echt een mooie route... dat wel...

Taranis

Citaat van: -D©©©L- op 13-03-2011 20:48:41
Ondanks dat op de terugweg twee keer kennis gemaakt met een fenomeen dat ik alleen kende uit de verhalen van de zuid-europa vakantiegangers. Een auto met 3 a 4 mannen erin die druk gebarend, seinend, toeterend en gevaarlijk rijdend je proberen te laten geloven dat er iets aan je auto mankeert en dat je toch echt moet stoppen.
De eerste maal opgelost door het richting aangeven alsof ik wilde gaan stoppen en vervolgens doodleuk een vrachtwagen rechts inhalen over de vluchtstrook er en kort voor gaan zitten. De betreffende chauffeur zag het gebeuren drukte de vluchtstrook achter me dicht. (waarbij de daar rijdende mercedes bijna de greppel in ging). Even het dakraam open gedaan en een duim aan de chauffeur gegeven die een vrolijk terug toeterde.
De tweede keer (ook in polen) was kortstondig doortrekken tot 200+ ook afdoende.

Misschien dat een iets groter konvooi wel zo handig is als we richting Oostblok gaan :eusa_whistle:

Sbv

Chris

Citaat van: Taranis op 14-03-2011 09:04:23
Citaat van: -D©©©L- op 13-03-2011 20:48:41
Ondanks dat op de terugweg twee keer kennis gemaakt met een fenomeen dat ik alleen kende uit de verhalen van de zuid-europa vakantiegangers. Een auto met 3 a 4 mannen erin die druk gebarend, seinend, toeterend en gevaarlijk rijdend je proberen te laten geloven dat er iets aan je auto mankeert en dat je toch echt moet stoppen.
De eerste maal opgelost door het richting aangeven alsof ik wilde gaan stoppen en vervolgens doodleuk een vrachtwagen rechts inhalen over de vluchtstrook er en kort voor gaan zitten. De betreffende chauffeur zag het gebeuren drukte de vluchtstrook achter me dicht. (waarbij de daar rijdende mercedes bijna de greppel in ging). Even het dakraam open gedaan en een duim aan de chauffeur gegeven die een vrolijk terug toeterde.
De tweede keer (ook in polen) was kortstondig doortrekken tot 200+ ook afdoende.

Misschien dat een iets groter konvooi wel zo handig is als we richting Oostblok gaan :eusa_whistle:

Denk ook even terug aan het verhaal dat ik vertelde over die collega van me die regelmatig richting Riga rijdt. Soortgelijke verhalen...

Taranis

viking_in_shorts

Sbv

haha.
of het is er erg radioactief gezien de pakken

KIM

Het lijkt dat die pakken wat minder goed geisoleerd zijn...