eindelijk! nu echt een 850!

Gestart door jacow, 20-10-2010 16:19:51

Vorige topic - Volgende topic

jacow

het is zover...de 855 staat voor de deur en rijdt geweldig.
Ik heb lang getwijfeld, veel 855's gereden bij wijze van test,
maar deze is het geworden. Hij had de beste kwaliteit-prijsverhouding.
Ik ga de auto veel zakelijk gebruiken en m'n vrouw wil 'm nu al van me
aftroggelen vanwege de automaat, die het overigens zeer goed doet :eusa_clap:
   Gelukkig zat de verkoper een dorp verderop zodat ik niet eerst een halve tank
hoefde leeg te rijden om vervolgens hevig teleurgesteld naar huis te karren in m'n peugeot.
In dit geval was het: zien :P, rijden :-* en kopen :eusa_dance:
Kortom, een tevreden rijder :eusa_clap:

groet,

Jacow

daytonawim

Mooi auto en zeker geen verkeerde kleur.

Enne voor de winter echt begint effe een keer een knappe laag wax er overheen, ipv die garage wax die er zo af is.

Justin-850

Welkom! En inderdaad een hele mooie kleur  :eusa_dance: ( vooral als je m mooi poetst, dat weet ik uit ervaring :D )

Veel plezier ermee!

Gr. Justin

jacow

dank dank,

over dat poetsen gesproken...welke wax kan ik daarvoor het best gebruiken?
Is dat een commandant4(roep maar wat) of is er een leuk goedje voor het kwetsbare rood?

groet,

Jacow

rovelra

Welkom hier en veel plezier met je wagen

ulkeman

hey welkom op dit forum en gefeliciteerd met de aankoop van deze wagen.
ziet er nog netjes uit, verder plannen met deze auto?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jacow

plannen...eh, zo lang mogelijk in blijven rijden en zoetjes aan de cosmetische puntjes op de i zetten:
achterlichten helder krijgen :eusa_drool:, achterklep vast zetten en dat soort futiliteiten.
Daarnaast wil ik de cruise control weer werkend krijgen, daarover heb ik al het één en ander gelezen, maar nog niet in de praktijk kunnen brengen(1 linkerhand)
O, ja...in de was zetten met het juiste spul :eusa_think:

groet,
Jacow

StefanCJ

Welkom op het forum! Linkerhanden ... Tjaa ... Dat gaat vanzelf over naarmate je langer op het forum zit! (in positieve zin dan  ;))

Jack v

welkom, inderdaad een  mooie kleur.
over het in de was zetten, rij even naar de automaterialen. <ikzzelf gebruik altijd turtlle wax.

gr Jack ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

[achterlichten helder krijgen :eusa_drool:,

staan af en toe wel is betere lampen te koop geloof van een nieuwere type dat die niet meer dof worden.
en je word vanzelf handiger ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jacow

Citaat van: StefanCJ op 20-10-2010 20:36:55
Welkom op het forum! Linkerhanden ... Tjaa ... Dat gaat vanzelf over naarmate je langer op het forum zit! (in positieve zin dan  ;))
..ik heb er maar eentje, maar voornamelijk op het gebied van ingewikkelde motortechniek, daar ga ik me niet aan wagen. mechanische zaken zijn redelijk te doen...met beleid,

groet,

Jacow

Powerpete

nette bak..... als je nieuwe lampen koopt, let er dan op dat ze van '96 of jonger zijn, in '97 zijn het V70 classic met witte knippers geworden...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Jeff

Mooie wagen, mooie kleur ook! Veel plezier en veilige kilometers gewenst!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850-maniak

Citaat van: jacow op 20-10-2010 19:40:17
dank dank,

over dat poetsen gesproken...welke wax kan ik daarvoor het best gebruiken?
Is dat een commandant4(roep maar wat) of is er een leuk goedje voor het kwetsbare rood?

groet,

Jacow

commandant 4 is een cleaner , geen wax !!! (en de grootste rotzooi die je maar kunt bedenken )
voor een degelijke wax en aanverwante produkten moet je eens kijken naar produkten van autoglym , poorboys , meguiars  en dergelijke  (zie ook de site www.forum.carclean.nl  )

850-maniak

en natuurlijk ..... welkom hier , mooie estate in een mooie (poets)kleur