Car-PC / Carputer

Gestart door mehn, 22-10-2010 10:00:20

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Oh ja wat anders,

de weg die je nu ingaat is wat arbeidsintensiever, maar geeft je wel alle vrijheid.

mehn

Citaat van: razorx op 01-02-2011 22:58:14
Citaat van: mehn op 01-02-2011 22:09:06
..
http://www.mehn.nl/volvo/volvo855t5/CarPC/Talisman05.jpg
..
;D
Je bent in de buurt, en welkom.

;D

Jaja ik geef toe dat ik de GPS antenne even een keer aan mijn PC had moeten hangen. Maar dat is nu te laat, die zit nu vast ingebouwd onder het dashboard. :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Citaat van: razorx op 01-02-2011 23:20:49
de weg die je nu ingaat is wat arbeidsintensiever, maar geeft je wel alle vrijheid.

Je bedoelt Talisman? Op zich viel me dat nog wel mee.
Een hele boel functies zitten standaard ingebakken. De mediaspeler bediening, de hibernate functie, XP taakbalk aan/uit etc, daar maak ik dankbaar gebruik van.
De meeste software start ik gewoon via de normale weg, alleen programma's die toestaan dat je ze vaker mag starten doe ik via een scriptje.

Kortom, de compexiteit valt me wel mee. Maar ik heb dan ook wel een goede adviseur gehad die 90% van het voorwerk heeft gedaan

XC60 D4 AWD:

Vulk

Goed bezig! Wanneer kunnen we het project aanschouwen? :)

mehn

XC60 D4 AWD:

Vulk

Gisteren eens in real-life bekeken en ik moet zeggen, ik ben ferm onder de indruk!
Enige wat ik vergeten te vragen ben, kan je daar gewoon naar de radio mee luisteren ook? :)

mehn

Citaat van: Vulk op 06-02-2011 07:33:04
Gisteren eens in real-life bekeken en ik moet zeggen, ik ben ferm onder de indruk!
Enige wat ik vergeten te vragen ben, kan je daar gewoon naar de radio mee luisteren ook? :)

Alleen via de TV module. Dat is dan digitale radio, maar dat werkt tijdens het rijden niet goed.
Er zijn wel zat USB analoge FM tuners te krijgen, dus het zou vrij eenvoudig moeten zijn om dat te regelen.

Ik luister echter nooit radio in de auto dus voor mij heeft dat geen prioriteit.

XC60 D4 AWD:

beezz

Tjonge Mehn,

Met heel veel interesse deze blog gelezen.
Wat ontzettend gaaf gedaan.
Respect! :eusa_clap:
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!