Kerstboommeeting 2010

Gestart door Bouke, 23-10-2010 14:05:36

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Wij hadden onverwacht toch de mogelijkheid nog even "aan" te gaan, was redelijk bijtijds terug van t werkt en de rest zat mee.
Was dus ook nog even richting t Ijselstijnse gereden, Rik pas op t laatste moment ingeseind, die stond ook direct klaar.
Nee heb me niet aangemeld, ben wel vaker "illegaal" aanwezig, moet anders te vaak afzeggen naar mijn idee .

Bouke was inderdaad ziek & afwezig, maar die misten we helemaal nie hoor  ;), was allemaal prima geregeld toch Nathalie  ;D

Verder weer heerlijk geoh'd en een hoop ouwe en inmiddels nieuwe bekenden gezien,  

Vermakelijk : iemand dacht dat ik Its (razorx)  was , Its opgeduikeld en dat ook maar even middels een vergelijkend warenonderzoek annex zoek de de verschillen aan de vraagsteller duidelijk gemaakt ..   :eusa_shhh:

Alleen was op de terugweg de gehele A12 afgesloten bij Ede, en werden we via de A30 naar de A1 omgeleid,
waar ze ook op dat moment pylonnen gingen neerzetten voor nog meer spoedreparaties oid ..  :eusa_wall:
Hollands asfalt is een gatenkaas, en marcel maakt de gaten nog groter vermoedelijk ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Snellebaksteen

:o
ijd voo een niu totsenbord?
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

marc-850

Al 4 pagina's over de meeting, maar geen foto's????

RRRRR_Ramon

Grote opkomst van ca. 46 auto's.

Vuurkorf was hier nog niet aan.

Gezellig OH-en met een bakkie warme choco...

;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Subonno

Volgende keer bij daglicht inderdaad!

razorx

Citaat van: pwassink op 27-12-2010 23:37:24
Vermakelijk : iemand dacht dat ik Its (razorx)  was , Its opgeduikeld en dat ook maar even middels een vergelijkend warenonderzoek annex zoek de de verschillen aan de vraagsteller duidelijk gemaakt ..   :eusa_shhh:
Was inderdaad grappig.
Goed, we zijn allebij niet extreem corpulent, maar daarbij stopte de gelijkenis.
Was leuk je smeuïge anecdotes te horen.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Geert-Jan

Nou okè een paar dan

Mijn statief lag dus nog thuis en de batterij van de camera leeg  dus meer heb ik niet :eusa_wall:

Volvo850Club lidnr.0504409

arjen850

Wat een sukkel die gozer, hoe kun je nou Yits en pwassink door elkaar halen :eusa_wall: Toch hadden ze wel iets van elkaar weg, pwassink keek iets liever uit zijn oogjes, daarintegen had Yits wel hele schattige oorwarmers ;D
Organisatie bedankt :eusa_clap: Jammer dat Bouke er niet kon zijn.. Vond het erg leuk en heb weer wat gezichten bij de namen kunnen plaatsen, al valt dat niet mee als iedereen op elkaar lijkt :D
Marc bedankt voor de heerlijke cake(begreep dat jij hem eigenhandig had gebakken)

Geert-Jan

Heeft iemand nog een Eland zien lopen?  :eusa_whistle:

Geert-Jan

Heb niemand met een jachtgeweer gezien  ;D

erwin hufner

http://www.youtube.com/watch?v=U8eKBmu5MJk
ik heb even wat in elkaar gezet.
groeten erwin hufner

storm480

Ook ik was vandaag "ilegaal"...niet aangemeld... Ik wist niet dat het te combineren was met de Volvo-Forum meeting eigenlijk.
Absoluut geen spijt van de beslissing  ;D ...Het was echt weer gezellig om bekende en "nieuwe bekende" te spreken.
...en een nieuw record: 3 x in de rij voor de McD ::) (ook de 3e keer was er geen cola  ;D ;D )

@Bouke: Beterschap, en tot de volgende keer dan maar. Nathalie had het prima voor elkaar :eusa_clap: (en parkeren met dat slagschip met aanhanger was voor haar ook geen probleem :eusa_shhh:)

Ik zal eens gaan sorteren welke foto's het publiceren waard zijn...die volgen nog.

Grtzz Erwin

UserID6342

De Mac zonder cola was idd een klappertje ja, de mensen achter de balie werden in ieder knap gek van me, 3x vragen om cola (terwijl ik het helemaal niet drink, maar wel wist dat het op was) en op de laatste keer de opmerking:  "maar we hebben geen cola !! Heel droog zeggen, is niet erg doet u mij dan maar een glas cola" keek ze of ze het in Keulen hoorde donderen.  Erg leuk ;D

Leuk weer om met bekenden gesproken te hebben en een aantal nieuwe mensen te hebben leren kennen.  Helaas moest ik / moesten wij toen het wat drukker begon te worden gewoon weg door een zeer vervelend iets.  Zie ook "updaatje roffel Dirk342".

Organisatie wederom bedankt voor het organiseren hiervan.  Alle andere mensen ook bedankt voor het geweldig verzorgen van de inwendige mens.

erwin hufner

de koffie smaakte best met die kou