Richtingaanwijzer wordt nerveus als ik rem

Gestart door The Demon, 18-10-2010 17:36:09

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Vanmorgen constateerde ik dat mijn richtingaanwijzer nerveus wordt als ik naar rechts richting aangeef en op de rem trap.
Ook klinkt de RAW vreemd zo van tik-tak-krr
Naar links is er niets aan de hand.

Ik ben gisteren bezig geweest met relais 210-211 i.v.m. problemen met het alarm (wat opgelost is).
Zou het kunnen dat er in die hoek een kleine sluiting zit?

Ik ga zo nog eens kijken of ik wat kan zien, maar tips zijn welkom.

Groet,
The Demon.

-D©©©L-

Massa aansluiting van de verlichting RA

The Demon

Ik heb even wat gerommeld (in de stromende regen  >:() en kwam erachter dat mijn zijknipperlichtje het niet deed.
Toen ik hem loshaalde om (eventueel) het lampje te vervangen, en dus aan het stekkertje zat te trekken deed hij het ineens weer.

Na wat controles (lopende motor, alleen contact, licht aan, licht uit, enzovoorts) lijkt het probleem opgelost.
Ik zal die contacten schoonmaken als het droog is, en hopen dat het over is :eusa_pray:.
ik snap alleen niet wat de rem er mee te maken heeft  ???.

Groet,
The Demon.

thuur

Citaat van: The Demon op 18-10-2010 20:24:52
Ik heb even wat gerommeld (in de stromende regen  >:() en kwam erachter dat mijn zijknipperlichtje het niet deed.
Toen ik hem loshaalde om (eventueel) het lampje te vervangen, en dus aan het stekkertje zat te trekken deed hij het ineens weer.

Na wat controles (lopende motor, alleen contact, licht aan, licht uit, enzovoorts) lijkt het probleem opgelost.
Ik zal die contacten schoonmaken als het droog is, en hopen dat het over is :eusa_pray:.
ik snap alleen niet wat de rem er mee te maken heeft  ???.

Groet,
The Demon.

Los contact reageert op G-kracht wisselingen :D

Gr ;)

MVeldhuis

Ik herken dit wel, ook eens gehad dat een zenuwachtige richtingaanwijzer werd veroorzaakt door een kapotte zijknipper.