de nieuwe Volvo 850 clubsite!

Gestart door denkweb, 21-03-2004 20:16:18

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Citaat van: Pretorian op 24-03-2004 21:42:37
En is ook voor een eenvoudige modumgebruiker als ik nog goed te doen. Mijn complimenten voor de inspanningen

Dito
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Erik_M.

Daan,

de nieuwe 850 clubsite ziet er fantastisch uit, complimenten !!!!

Groeten
Erik

polletje850

Mooi en lezersvriendelijk.

Bedankt Daan!

groet
Dennis

denkweb

Citaat van: Pretorian op 24-03-2004 21:42:37
Een en ander ziet er goed uit! En is ook voor een eenvoudige modumgebruiker als ik nog goed te doen. Mijn complimenten voor de inspanningen

Dit is dan ook een van de strevens geweest...  8)

Ik hoop dat de Mac gebruikers nu ook wat grotere letters ontwaren op de site... ik kan helaas niet zien of dit voor hun ook goed aangepast is nu.

denkweb

Vandaag nog een leuke actie toegevoegd op de CLUBPAS pagina! LPG/LPI/AIRCO gebruikers of wannabe's kunnen hun hart nu ophalen!

polletje850

Ik weet niet of het eerder is gezegd, maar het elektronisch aanmelden voor een Club event (zoals de komende sleuteldag) vind ik echt toppie !
Dit scheelt weer een loopje naar de brievenbus. Waarom moeilijk als het makkelijk kan.

denkweb

Alleen kinderachtig dat er max. 255 tekens en absoluut geen komma's in mogen staan ;-)

s©ub@

hebben we speciaal voor jou gedaan denkweb :P
(tjemig wat een verhaal) <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Wilde nog twee keer inschrijven, heb het maar achterwege gelaten! (en dat voor iemand die niets te sleutelen heeft...)

volvopieter

denkweb

Wie heeft er een scan van de voorkant + inhoudsopgave van Roffel 5?
Deze mis ik nog op de clubsite!

Groet,
Daan

denkweb

Goed ontvangen en op de site gezet! Ludo bedankt voor de vlotte reactie!

Bart GLT

Prima site! Makkelijk in het gebruik en informatief. Ik ben gelijk maar lid van de club geworden (eindelijk). Een extra lid uit Utrecht erbij, dus. Veel succes met de site.

Groets,
Bart Schnoor
Volvo forever!

denkweb

Nu ook een gastenboek en leden-partitie! Groet, Daan

ruud

Daan,
Ziet er goed uit, klasse dat je de weggevallen artikelen uit de vorige roffel op het ledengedeelte hebt gezet! Echt klasse!
Ruud