uitlaatspruitstukpakking lek??

Gestart door demis S70, 30-06-2012 17:20:59

Vorige topic - Volgende topic

demis S70

hallo allen,was vandaag bij hj lange in middelie voor deurslot reparatie en werd de auto naar buiten gereden en zei de monteur te horen dat de pakking vd uitlaat lekte,las op t forum ook dat dit aan t flexibele gedeelte vd pijp kan liggen dit betwijfel ik want uitlaatspruitstuk is ong.3jaar geleden vervangen(600euro)of aan de bovenste motorsteun versleten/stuk,heb dit gekontroleerd en rubber zit netjes int midden en heb geprobeerd motorblok heen en weer t duwen maar krreg er geen beweging in,denk dat bovenste motorsteun wel oke is?maar voor t vervangen van uitlaatspruitstuk pakking welke heb ik nodig voor mijn 2.5 10v uit 1998?zie op internet 5 losse pakkingen en bij nordicar ook een set van 1 losse aan elkander en 5 losse erbij.heb ik alleen 5 losse nodig of een set?? :eusa_think:is dit zelf te doen of word t de garage?? bvd demis S70

MVeldhuis

5 losse ben je nodig, als je een beetje handig bent is het wel te doen.
Overigens is een lekke uitlaatspruitstukpakking vaak wel te herkennen aan het typische geluid, je diagnose lijkt me nu nogal redelijk natte vinger werk.

UserID6342

Mee eens, en dan moet/hoef je niet alleen de bovenste steun controleren maar controleer extra de achterste motorsteun en steun aan distributiezijde

thuur

demis S70

oke bedankt voor de suggesties,zal t een dezer dagen eens nakijken.