Golden Tullip  Rally 21 september

Gestart door will, 08-09-2002 13:56:11

Vorige topic - Volgende topic

will

Hallo Roffelaars,

Zoals afgesproken nadere details over het gezamelijk volgen van de Golden Tullip Rally 2002.
Gezien de beperkte belangstelling wordt het me wel heel gemakkelijk gemaakt om deze dag naar behoren in te vullen.
Uiteraard stel ik het op prijs dat er nog een paar clubleden zich alsnog aanmelden.
Opgeven kan via will@bruins23.myweb.nl .
Fokke,Rene,Paul ook nog even bevestigen dat jullie komen.
Route beschrijving:
Via A1,afslag Rijssen West/Holten,einde afslag rechtsaf richting Markelo.1e rotonde driekwart ,na 2/3 km aan je linkerhand dagcamping 'De Borkeld' aanvang 8.30 uur(koffie) vertrek ongeveer 8.45/9.00 uur.
Voor eten en drinken dient men zelf te zorgen.Lunchen kan eventueel bij een cafetaria.

Fokke 01.01.005

Will,
Zoals ik je al per mail liet weten, kunnen we er helaas niet bijzijn. Zit die dag met een paar verjaardagen waar ik niet onderuit kom. (o.a. die van mijn vrouw...) Volgend jaar moet ik daar toch eens wat op verzinnen, want anders zal het wel weer het zelfde liedje zijn.

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Paul Arnold 0101009

Will,

Ik kom met  1 collega, 1 T5 vriend, 3 kids boven de 13 jaar, dus met tenminste 6 man, wij melden ons op de plek die je aangeeft, ik mail je vrijdag nog.

groeten,

Paul

JAMMER FOKKE!!!!!!

Fokke 01.01.005

Heel veel plezier a.s. zaterdag.

Onderstaand bericht plukte ik van www.rallysport.nl

Even zwaaien naar de RallyReport camera's dus...

groeten,
Fokke

Quote:
RTL RALLYREPORT VANAF NU WEKELIJKS

Gepost op Wednesday, September 11 2002 om 23:40

Goed voor rallyrijdend-rallykijkend-en rallyminded Nederland. In de maand september presenteert RTL5 iedere zaterdag een nieuwe aflevering van het populaire rallysportmagazine RTL RallyReport. De wekelijkse serie begint op zaterdag 14 september om 14.15 met een boeiend verslag van de ADAC-Rallye Deutschland. Tientallen Nederlandse fans en officials waren eind augustus zelf in Trier om dit unieke rallysportfeest mee te maken. Ook het team van RallyReport reisde af en volgde exclusief de Nederlandse deelnemers plus de WK-top. Verder in deze aflevering een preview op de Golden Tulip Rally, met beelden van de nieuwe Subaru WRC van Dirk Boers, en een verslag van de Classic SLS-Rallye. Deze RallyReport gaat eenmalig in de herhaling op zondagmorgen 15 september om 10.00 uur

Op zaterdag 21 september is het de beurt aan de Belgische Omloop van Vlaanderen. RallyReport filmde niet alleen de zegetocht van Rocco Theunissen maar ook het drama van Fiat-rijder Larry Cols. Spectacel vanuit eigen land, de Amsterdam Rallysprint vanuit het Westelijk havengebied van Amsterdam, en vanuit Australie, de Australain Safari Rally. Daarnaast beelden van het Wereldkampioenschap Rally's en de Rally van Turkeije. De uitzending begint zaterdag 21 september om 14.30, ook hier is een eenmalige herhaling op zondag 22 september (lekker tv-kijken na de Golden Tulip Rally) om 15.00

Een uitgebreid verslag van de Golden Tulip Rally is op zaterdag 28 september a.s. te zien. Meer hierover binnenkort.

Unquote.
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

will

Hi  Paul,

Gezien de weersverwachtingen zal het wel droog blijven,toch raad ik iedereen aan om laarzen mee te nemen(natte gras) en extra warme kleren.Vooral als je op de vlakte staat te wachten kan de temperatuur wel eens tegenvallen.

Tot Ziens,
Will

s©ub@

warme kleding?  ???

mag ik dan de officiëele fleece-trui van de volvo850club en daarbij behorende degelijke jas aanbevelen  ;D

zagen er wel verdomd goed uit... toch een beetje jammer dat Ad mijn vrouw niet omgeluld kreeg...  ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Zal em in de kosten zitten...  ;D

Paul Arnold 0101009

Will

check je e-mail

groeten

Paul