nieuwekoppeling voor mijn t5 waar het goedkoopst?

Gestart door mistah-mike, 29-10-2010 00:15:10

Vorige topic - Volgende topic

mistah-mike

Hallo
Mijn versnellings bak is kapot van mijn volvo
Nu heeft mijn broer al een andere kunnen regelen  maar  wil mischien evt de koppeling ook meteen  mee pakken  aangezien de bak er tog af ligt
Nu was ik bij de dealer vanochtend en komplete set is 360 euro ex btw!!
Mijn vraag is kan iemand dit  ook goedkoper leveren als het moet dan moet het maar dacht vraag eerst even bij de echte experts!
Het gaat om een volvo 850 2,3 t5 uit 1994 of 1995  
Ik zoek dus een goed adres het liefst goedkoper voor een complete koppelingset

Groetjes Mike

snix

210 incl btw bij estate services in obdam. Complete set met drukgroep en druklager van Sachs. Ben je lid van de volvoclub krijg je nog eens extra korting.

wepster

ik heb deze week ook even rond gevraagd en ik was 350 kompleet kwijt dus inklusief (wel meteen een R koppeling dus de zwaarste die er is voor je roffel kun je ook nog eens chippen zonder problemen ;D

greets wepster

mistah-mike

oke 210 euro is wel een leuk bedragje
Chippen hoeft voor mij niet  wil hem  in goede staat van onderhoud hebben en hij is mij snel zat!
Maar als ik wil chippen is een r koppeling aan te raden ?
Kan niet in de toekomst kijken dus ja ;-) iniedergeval bedankt voor de tips  tot zover
De koppeling is verder nog wel oke voor zover ik weet ) maar mijn broer had zo iets het ligt er allemaal al achterweg hij gaat de bak er zaterdag afhalen en dan zou hij  de koppeling gaan bekijken dus ik hoor het wel ik zal jullie hier wel over op de hoogte houden

Vriendelijke groet

Mike Bakker

UserID6342

Op de VKB vind je vaak leuke aanbiedingen voor zo iets.  Erwin heeft vorig jaar op de VKB een complete set voor een 20-klepper N/A gekocht voor ik meen 150 euro, alles inclusief van Sachs.

)()()sT

Dat zijn idd de prijzen ongeveer bij Estate services .nl
De T-5 koppeling zit rond de €200 dus...

haasje

Citaat van: Dirk342 op 29-10-2010 08:07:38
Op de VKB vind je vaak leuke aanbiedingen voor zo iets.  Erwin heeft vorig jaar op de VKB een complete set voor een 20-klepper N/A gekocht voor ik meen 150 euro, alles inclusief van Sachs.

was toen (zo even uit mijn hoofd) €125,- ipv €150,-

francois

Citaat van: haasje op 29-10-2010 12:04:27

dat zijn nog eens leuke  prijzen

gr

Ludo

Citaat van: francois op 29-10-2010 20:25:32
Citaat van: haasje op 29-10-2010 12:04:27

dat zijn nog eens leuke  prijzen

gr

Ja, maar is weggegooid geld...

haasje

waarom? omdat het een koppeling voor een N/A is?

Ludo

Die monteer je toch niet in een T-5, waar dit topic over gaat.

mistah-mike

probleem is opgelost de koppeling  was al recent vervangen
er hangt nu een goede versnellingsbak  achter nieuwe krukaskering   en nu   nog nieuw stabilisatiestangetje en een  pakking voor de leiding die het blok in loopt vanaf de turbo  en dan maar weer even verder kijken bedankt voor de info hier iniedergeval :eusa_clap: