Interieurfilter

Gestart door Peter V., 12-01-2003 12:59:31

Vorige topic - Volgende topic

Peter V.

Een korte vraag heeft iedere 850 een interieur filter en zo ja waar kan ik die vinden?Ben in het bezit van een 850 station uit dec '93.
Oja helaas ben ik niet op de ALV ivm wintersport vakantie.

850 T5 Freak

'hey als je voor de neus van je 850 staat zit hij linksboven onder de paravan. het kan zijn dat er geen filter zit maar alleen een groot gat  :D maar je kan er een bakje in zetten (origineel d8 20 euro ofzo) en daarin het filter. bij mij is ut ook gelukt suc6!!!  ;D

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

aardigebas

ff kort vraagje.

de afvoer aan de linkkant (rode pijl). bij mij is deze +/- 60 cm lang en zit nergens op aangesloten. klopt dit?

StefanCJ

Klopt ... Loopt naar beneden zodat het water afgevoerd wordt naar beneden.

:)

aardigebas

thanx

ben ik weer helemaal gerust gesteld!  :D

StefanCJ

Ze raken af en toe wel verstopt, dus ff schoonmaken (zeker in de herfst) is geen overbodige luxe als je daar toch bezig bent.

peteRRR

Ja schoon maken svp dat filter of beter vernieuwen.

Bij mij zat ie zo goed als dicht met vuil.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cas

was dit filter niet van papier? dan beter vervangen. zijn de kosten niet.... 10 of net geen 20 euro meen ik. beter voor je gezondheid  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

peteRRR

Citaat van: cas op 11-11-2010 12:32:14
was dit filter niet van papier?

Tis een soort vilt materiaal en redelijk kwetsbaar.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

aardigebas

vandaag even naar furness in Enschede geweest waar die zijn beurtjes krijgt en gratis een nieuwe filter mee gekregen :eusa_clap:

Domaso

Citaat van: StefanCJ op 09-11-2010 19:18:27
Ze raken af en toe wel verstopt, dus ff schoonmaken (zeker in de herfst) is een geen overbodige luxe als je daar toch bezig bent.

;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!