cassiopeia

Gestart door Jochim, 26-10-2010 20:57:52

Vorige topic - Volgende topic

Jochim

Hoi,

Heeft er iemand een idee of 17inch 225 breed cassiopeia's onder een 855 passen? Niet te breed en zelfde asdiameter?

Alvast bedankt

Thijssie!

Dat zijn de velgen van de zogenaamde chrono-line toch? Volgens mij is het asgat van deze velgen verschillend aangezien ze onder een S60 of een V70N vandaan komen.... (correct me if I'm wrong)

hvdmountain

Past, alleen is 225 wel te breed: gaat aanlopen bij scherp insturen.

Thijssie!

Heb nog even nagekeken, asgat is in beide gevallen 65,1 mm. Ik was in de war met de C30, S40, V50 die hebben een andere dimensionering..

ulkeman

Citaat van: hvdmountain op 26-10-2010 22:00:47
Past, alleen is 225 wel te breed: gaat aanlopen bij scherp insturen.

dat valt ook nog wel mee je kunt net niet het uiterste van je stuuruitslag gebruiken wen je aan

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jochim

Goed, bedankt voor de info! Staat wel goed onder een 855 hoop ik, zeker als winterset!

hvdmountain

Als je standaard 15" wielen eronder hebt, moet je de stuuruitslagbegrenzers ook vervangen. Deze zijn namelijk kleiner dan wanneer je origineel al 16" of hoger onder de auto hebt. Desondanks blijft het een feit dat het dan alsnog aanloopt, de meningen of het iets of iets teveel is en of je eraan went verschillen bij eenieder.

Jochim

Heb er nu 17inch onder maar standaard staat er 16inch onder een T5 zeker? Morgen heb ik de set, zal foto maken als ze eronder staan!

Jochim

Ze staan er onder! Vond men titan velgen mooier staan maar dat is vooral omdat ik meer voor donkere velgen ben, dit is te blinkend! Ben nu aan het overwegen om ze antraciet of zwart te laten spuiten maar ben er nog niet uit. Vind het wel een stuk stabieler precies met die bredere banden en qua insturen valt het best mee, wen je direct aan! Zal proberen een van deze dagen foto te maken.

grtz

Robster480

Ben benieuwd hoe ze staan ;) Had je al foto's gemaakt? ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Jochim

Lijken wel 15" velgen op de foto maar staat wel mooi irl! En ja auto is vuil maar heel men buurt staat nu eenmaal onder water!

grtz

Thijssie!

Robster480

Ziet er zeker wel heel goed uit! ;D Achja, met dit weer hou je 'm ook bijna niet schoon..
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

maruska

ehh, wat is jouw achterruitenwisser lang, of lijkt dat zo ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jochim

Vond ik ook precies, hij komt boven de kromming van ruit uit! Wilt trouwens ineens niet meer werken, vandaar dat hij zo staat!