Forumtransport Arnhem-Zuid Holland

Gestart door nickk., 24-10-2010 20:36:21

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Zijn er mensen die de komende tijd vanuit Arnhem richting Zuid-Holland, West-Brabant of Zeeland rijden? Ik heb een mooi setje velgen bij GermanR gekocht en wil proberen deze via een forumtransport een beetje in de buurt te krijgen. ;D Alvast bedankt!

nickk.

Niemand die binnenkort een ritje maakt?

jan piet

Wees 'ns wat specifieker met je eindbestemming, wellicht helpt dat?  8)
Gr,JP

(ik moet binnenkort wel weer 'ns naar Graka, en kom ook wel weer langs Arnhem maar wanneer is nog onbekend ??? , dat kan nog wel een aantal weken duren)

elianmars

Ik ga komend weekend naar Renesse. Als ze uiterlijk vrijdag bij mij liggen (Zevenhuizen ZH), kan ik ze voor je meenemen.

sander2

ik ben komend weekend in Nijmegen en rij dan terug naar breda. Heb je daar wat aan?

jan piet

Weet natuurlijk niet wanneer Marcel weer naar Renesse gaat, maar ik kan ze evt oppikken in Breda en in Z'huizen afzetten.

elianmars

Komend weekend is het laatste weekend van het seizoen  :eusa_shifty:

nickk.

Mensen, ontzettend bedankt voor de reacties! Met een beetje geluk heb ik een transportje geregeld as. woensdag, mocht dat niet doorgaan, dan is het een prachtig plan om het via Breda in Zevenhuizen te krijgen, dat ik het daar ophaal. Helemaal top!

Snellebaksteen

Ik ga binnenkort naar Doetinchem, woon in West-Brabant en werk in Delft.......
Mocht je andere transportje niet lukken moet je het me even laten weten.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

nickk.

Mensen, harstikke bedankt voor de moeite! Ik heb de spullen ondertussen thuis liggen, dus een transportje is niet meer nodig, maar toch erg bedankt voor het aanbod!