Volvo C70 Cabrio 1999

Gestart door Volvoc70cabrio, 30-10-2010 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvoc70cabrio

Voorbeeld van Rigshot, kleur interieur komt hier nog niet geheel goed in uit

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Volvoc70cabrio

Thanks, vond het zelf ook heel knap wat die fotografen allemaal verzinnen en dan te weten dat dit echt stapvoets is gefotografeerd....

BenC70ES

Citaat van: Volvoc70cabrio op 27-03-2011 22:52:29Moet eerlijk zeggen dat ik zelf eerder voor donkerrood had gegaan maar het blauw staat ook fantastisch en het zat er dus al in bij de koop in.

Dit interieur ook eens tegengekomen, ook custom:


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

dita

Citaat van: Volvoc70cabrio op 28-03-2011 19:56:33
Voorbeeld van Rigshot, kleur interieur komt hier nog niet geheel goed in uit
http://i691.photobucket.com/albums/vv277/michel_007_2009/5565213585_3b77491857.jpg

mooie auto! ik vind het wel wat hebben dat blauw.
strakke foto in ieder geval! wel op tijd remmen  ;D
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

L1on

hmm. wil ook zo'n rigshot foto. Ik vind dat blauw wel mooi eigenlijk (helemaal met blauwe tellerplaten!)

bastiaan arissen

Citaat van: L1on op 30-03-2011 21:47:28
hmm. wil ook zo'n rigshot foto. Ik vind dat blauw wel mooi eigenlijk (helemaal met blauwe tellerplaten!)

Vindt dat blauwe eigenlijk ook wel gaaf ;D

Volvoc70cabrio

Citaat van: BenC70ES op 29-03-2011 21:26:33
Citaat van: Volvoc70cabrio op 27-03-2011 22:52:29Moet eerlijk zeggen dat ik zelf eerder voor donkerrood had gegaan maar het blauw staat ook fantastisch en het zat er dus al in bij de koop in.

Dit interieur ook eens tegengekomen, ook custom:

http://i53.tinypic.com/14cuxjo.jpg
Zeker een kleur die ik zelf had gekozen als het blauwe nog niet in de wagen had gezeten.

Volvoc70cabrio

#23
Citaat van: L1on op 30-03-2011 21:47:28
hmm. wil ook zo'n rigshot foto. Ik vind dat blauw wel mooi eigenlijk (helemaal met blauwe tellerplaten!)
Thanks, die rigshots worden schijnbaar vaker georganiseerd had ik begrepen van vrouwlief die in ons gezin de absolute fotogek is.
Ik zou natuurlijk eens kunnen opperen of de fotografen in de club zin hebben om dit eens met meerdere volvo's in een sessie te doen. Ik kan eens informeren. Ik neem aan dat ze nog niet uitgeleerd zijn en nog wel wat nieuwe automobiele uitdagingen op de plaat willen zetten.

Bram

Citaat van: Volvoc70cabrio op 27-03-2011 22:52:29
een pasklare bekledingset.

De off-black lederen bekleding van mijn voorstoelen (c70) heeft zijn beste tijd wel gehad. Is daar eenvoudig vervanging voor te koop? Kost dat de wereld?

Volvoc70cabrio

Citaat van: Bram op 03-04-2011 00:14:14
Citaat van: Volvoc70cabrio op 27-03-2011 22:52:29
een pasklare bekledingset.

De off-black lederen bekleding van mijn voorstoelen (c70) heeft zijn beste tijd wel gehad. Is daar eenvoudig vervanging voor te koop? Kost dat de wereld?

Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat een set kost zoals die in mijn auto zit. Wel al heb ik vaak een auto opnieuw laten bekleden of laten repareren en gemerkt dat dit vaak niet eens zo gek duur was. Het ligt er natuurlijk aan waar je woont maar je zou eens langs kunnen rijden bij Toncar in Berkel en Rodenrijs of Auto en Interieur in Den Haag. Bovendien, het lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk dat Volvo losse vervanginsdelen heeft voor stoelbekleding. Ik kan het eens navragen wat het kost, ben nl wekelijks wel bij Toncar over de vloer, maar dan moet je mij wel even laten weten wat je nodig hebt of wat er vervangen moet worden.

Laserblue

Citaat van: Volvoc70cabrio op 03-04-2011 08:39:32
Citaat van: Bram op 03-04-2011 00:14:14
Citaat van: Volvoc70cabrio op 27-03-2011 22:52:29
een pasklare bekledingset.

De off-black lederen bekleding van mijn voorstoelen (c70) heeft zijn beste tijd wel gehad. Is daar eenvoudig vervanging voor te koop? Kost dat de wereld?

Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat een set kost zoals die in mijn auto zit. Wel al heb ik vaak een auto opnieuw laten bekleden of laten repareren en gemerkt dat dit vaak niet eens zo gek duur was. Het ligt er natuurlijk aan waar je woont maar je zou eens langs kunnen rijden bij Toncar in Berkel en Rodenrijs of Auto en Interieur in Den Haag. Bovendien, het lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk dat Volvo losse vervanginsdelen heeft voor stoelbekleding. Ik kan het eens navragen wat het kost, ben nl wekelijks wel bij Toncar over de vloer, maar dan moet je mij wel even laten weten wat je nodig hebt of wat er vervangen moet worden.

Die bekleder bij Toncar rijdt toch ook in een C70?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bram

Citaat van: Volvoc70cabrio op 03-04-2011 08:39:32

Ik kan het eens navragen wat het kost, ben nl wekelijks wel bij Toncar over de vloer, maar dan moet je mij wel even laten weten wat je nodig hebt of wat er vervangen moet worden.

Graag. Zou gaan om beide voorstoelen of alleen de bestuurdersstoel.

Volvoc70cabrio

#28
Citaat van: Bram op 03-04-2011 10:21:31
Citaat van: Volvoc70cabrio op 03-04-2011 08:39:32

Ik kan het eens navragen wat het kost, ben nl wekelijks wel bij Toncar over de vloer, maar dan moet je mij wel even laten weten wat je nodig hebt of wat er vervangen moet worden.
Graag. Zou gaan om beide voorstoelen of alleen de bestuurdersstoel.

Ik zal het even navragen wat de mogelijkheden zijn

Volvoc70cabrio

Citaat van: Laserblue op 03-04-2011 09:24:58
Citaat van: Volvoc70cabrio op 03-04-2011 08:39:32
Citaat van: Bram op 03-04-2011 00:14:14
Citaat van: Volvoc70cabrio op 27-03-2011 22:52:29
een pasklare bekledingset.

De off-black lederen bekleding van mijn voorstoelen (c70) heeft zijn beste tijd wel gehad. Is daar eenvoudig vervanging voor te koop? Kost dat de wereld?

Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat een set kost zoals die in mijn auto zit. Wel al heb ik vaak een auto opnieuw laten bekleden of laten repareren en gemerkt dat dit vaak niet eens zo gek duur was. Het ligt er natuurlijk aan waar je woont maar je zou eens langs kunnen rijden bij Toncar in Berkel en Rodenrijs of Auto en Interieur in Den Haag. Bovendien, het lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk dat Volvo losse vervanginsdelen heeft voor stoelbekleding. Ik kan het eens navragen wat het kost, ben nl wekelijks wel bij Toncar over de vloer, maar dan moet je mij wel even laten weten wat je nodig hebt of wat er vervangen moet worden.

Die bekleder bij Toncar rijdt toch ook in een C70?  :eusa_think:

Klopt, een in garnet red, heeft echter onlangs een V50 aangeschaft dus deze is te koop. Mooie auto!