Carlo Calucci stelt zich voor

Gestart door carlocalucci, 02-11-2010 14:50:47

Vorige topic - Volgende topic

carlocalucci

Hallo allen,

Mijn naam is Carlo, en ik ben eindélijk in het bezit van de Volvo waar ik al 12 jaar! kwijlend tegenaan heb gekeken toen hij nog van mijn vader was :eusa_dance:, maar nu is het zover.. hij heeft iets anders gekocht! Dus ik neem hem over en ben nu de trotse eigenaar van de 850 estate 2.5i 10v, wat een sound!!

De volvo is van 95 en heeft nu 286000 op de teller!Geen spatje roest te bekennen en rijd als een trein. De motor heeft nooit te lijden gehad, altijd rustig in gereden en ik rijd er nu iedere dag 100kilometer mee naar mijn werk en terug.
Hij is op het moment nog compleet standaard met wieldoppen en al :P
Ik ga hem zeker wat upgraden. Gisteren v70 achterlichten gemonteeerd. ziet er meteen wat verfrissender uit:D
Komen nog velgen onder en evt nog een dakspoilertje.

Verder moet er nog een nieuwe airco-pomp in. Er is 2 jaar geleden nog een nieuwe verdamper ingekomen en een half jaar later begaf de pompt het ???
Ecc lampjes doen het op het moment niet. Komen nieuwe in. en de motor komt niet op bedrijfstemperatuur. Al en een en ander gelezen hier en ga zsm een nieuwe termostaat monteren.

Foto's volgen snel!

Greets!

hathü

Welkom en succes met het opleuken en in orde maken van jouw Volvo. Leuk dat ie in de familie is gebleven.

Walter

Mooi, gefeliciteerd! En als ik je naam zie zouden we van dezelfde casa nostre kunnen zijn...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Viper850

Zo vader, zo zoon!!
Heeft je vader 'm destijds tweedehands gekocht?

Veel plezier ermee!

carlocalucci

Citaat van: VolvoMafia op 02-11-2010 15:44:21
Mooi, gefeliciteerd! En als ik je naam zie zouden we van dezelfde casa nostre kunnen zijn...
die naam is te danken aan mn voormalige pizzeria baas;)

carlocalucci

Jupp, heeft hem 2e hands gekocht toen de auto 3 was. Overgenomen van een leaserijder die er 120000km heeft opgezet

rovelra

Welkom en veel plezier met je auto !