Zoekfuntie......doe ik iets fout?

Gestart door beezz, 03-03-2011 22:29:49

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

maakt ook verder niets uit Maikel, als je weet hoe je moet zoeken wordt het wel makkelijker. Als je zolang meedraait weet je bijna  wel waar je het moet zoeken de meeste klachten komen bijna altijd terug.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Citaat van: Jeroentjuh op 04-03-2011 09:27:44
Waarom wordt die zoekfunctie niet gewoon een keer gemaakt? Of mag dit forum niks kosten?
Donatie?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jeroentjuh

Er zijn toch genoeg sponsoren? Of word al het geld in dat 'andere' forum gestoken?

Marc O.

Waarom wordt die zoekfunctie niet gewoon een keer gemaakt? Of mag dit forum niks kosten?

Beetje kort door de bocht, volgens mij steekt Ben een hoop tijd en energie in dit forum, en zo'n forum laten hosten zal ook wel niet gratis zijn.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Emiel

Citaat van: Marc O. op 04-03-2011 10:16:53

Beetje kort door de bocht, volgens mij steekt Ben een hoop tijd en energie in dit forum, en zo'n forum laten hosten zal ook wel niet gratis zijn.

Leuk en aardig allemaal. Alle andere fora (met minder leden!) waar ik actief ben hebben wel een fatsoenlijke zoekfunctie, hoef je niet eerst in een topic te kijken hoe je moet zoeken en heb je niet 10 keer dezelfde topics omdat mensen moet zoeken geen soortgelijke topics kunnen vinden.

Ik ga toch ook niet op Google/Bing/etc. zoeken naar een zoekmachine.

Justin-850

Ik heb werkelijk waar nog NOOIT problemen gehad met de zoekfunctie............. Dat je ze af en toe iets langer moet zoeken is volgens mij niet zo erg. Het scheelt al een hele hoop als je "toon als berichten" aanvinkt ;)