VOLVO KLASIEKERS BEURS

Gestart door volvoTon, 14-09-2002 20:50:58

Vorige topic - Volgende topic

ad_roos

Hallo iedereen,

Ik wil even kwijt dat het voor mij en mijn vriendin de eerste keer was op de volvo klassieker beurs, en wij ook direct achter de kraam stonden, op zaterdag met Ellie en op zondag ook met Jan erbij.
Gezien het feit dat wij lang niet iedereen kennen, en ons ook niet te kennen wordt gegeven dat men lid is van de 850 club, kan ons niet worden verweten dat wij clubleden per ongeluk teveel hebben laten betalen. ( ons excuus daarvoor)
Voor de rest heb ik niet echt veel van de beurs gezien, omdat ik zo´n beetje het hele weekend de stand heb gerund samen met......
Ik kan dus voor de rest niet oordelen over hoe gezellig het vorig jaar was.
Wat ik niet snap, is dat sommige mensen commentaar geven over het feit dat de stand niet zo uitgebreid is, kom dan ook zelf is met wat ideeen over hoe het wat mooier kan en misschien nog wat uitgebreider.
Ik heb het in ieder geval wel naar mijn zin gehad, en ook hebben we een aantal nieuwe leden bij de club kunnen krijgen, dus bij deze, nogmaals van harte welkom.

Ad Roos.

will

Excuus aanvaard, ;)

Gezien de reacties en goede adviezen zal het de volgende keer veel beter voor elkaar zijn.Overigens geen enkele verwijt naar de 850 organisatoren,het is al moeilijk genoeg om voor activiteiten mensen te krijgen.(heb ik al ondervonden)

Maar zoals altijd,De beste stuurlui staan aan wal.

Will