Mastermind NL stelt zich voor.

Gestart door Mastermind NL, 19-11-2010 02:26:03

Vorige topic - Volgende topic

Mastermind NL

Hallo allemaal.

Even voorstellen,
Ik heb me al best wel lang aangemeld en snuffel hier en daar wat rond maar omdat ik inmiddels ook niet meer onder het zelf onderhouden van de auto uit kan hoop ik mezelf ietwat actiever hier aanwezig te zien. Ik heb in ieder geval al veel lol in het lezen van diverse fora.

Ik ben begonnen met Golfje type 2 na 4 maand heb ik een 440 gekocht en al snel kwam ik erachter dat ik niet meer om de 850 heen kon. Ik heb onder andere jeugdherrinneringen aan de sporadische kennismakingen met de 5 cilinder en heb eigenlijk altijd al gedroomd van dit model.
Dus zogezegd zogedaan. Voila er kwam een 850 2.5I 20V uit 1993 op LPG.
gekocht met 395.000 kilometer en de teller staat inmiddels op ruim 4 ton in 1 jaar

De uitlaat viel net op de foto dag eronder weg maar zit weer vast. Inmiddels een keer de olie ververst, nieuwe bougies wat poetsjes en spulletje. Uitgebreid navi enz ingebouwd.
En De kilometers vliegen probleemloos onder de auto door eigenlijk:)

Ik ben best wel een prutser nog, moet nog veel leren heb nog geen sleutelruimte. Maar ben wel zeer geintresseerd in de techniek.
Ik heb de brommerfase beetje overgeslagen en studeer in het dagelijks leven Operationele Technieken. (nu tussendoor jaartje binnenvaart) Dat is welliswaar techniek maar op industrieel formaat.

En al tijdens het voorstellen kan ik de verkoop van de 850 alvast aankondigen het is spijtig want ik zou hem eigenlijk wel naar 7 ton+ willen rijden want de auto voelt nog goed en met wat onderhoud kannie nog jaren mee. Maar daar rijd ik 1 te weinig voor 20k per jaar en 2 Ik neem de s70 t-5 van een famillielid over dat is namelijk een auto die ik niet kan laten schieten. Amerikaans model eerste eigenaar perfect onderhouden 265k kapotte airco maar wel wel alle opties. Net goed ingereden dus.
En voor de knutsel aanhanger kampeer station dingen ga ik gewoon sparen voor een belastingvrije 760 Diesel.

Even een paar foto's

Old vs New

Voorkant

Uitlaat afgebroken net voor de fotoshoot:S

Schuin achter

The man & His car:P

Sbv

welkom alhier,

Wat heb je met de uitlaat van de 850 gedaan ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 19-11-2010 07:16:31
welkom alhier,

Wat heb je met de uitlaat van de 850 gedaan ?

Afgebroken uitlaatsteun, lijkt me  ;D

Welkom op het forum!

)()()sT

Te koop... een onderdelendepot voor JP :D
Maar goed, een S70 is natuurlijk helemaal niet verkeerd, kom maar snel met de foto's daarvan!

Mastermind NL

@ Elianmars

ja enkele rubberbevestiging en afgebroken, maar had al even lek rondgereden. Uiteindelijk er een nieuwe uitlaat onder laten zetten.

Hij staat er al een slagje beter bij dan op de foto's. Vandaag komt de remmerij rondom binnen. Eerst maar eens zien dat we dat eronder krijgen.

S-70 wacht nog een beetje op zijn vervanger. Eerst nog maar ff lekker doorklussen nog. Meer foto's volgen

JP is op zoek naar een donorauto zegmaar?:P