Rechter elektrische stoel werkt opeens niet meer!

Gestart door ivotjuuh, 20-04-2011 02:41:18

Vorige topic - Volgende topic

ivotjuuh

Geachte mede forum leden,

Nogmaals een probleem die zich in eens voordoet tot mijn uiterste frustratie. Mijn stoel die in eens het niet meer doet!? Hoe kan dat nou, en waar kan het allemaal aan liggen of waar moet ik naar zoeken? (ook de instapfunctie heeft in mijn bezit nooit gewerkt, niet tot mijn grootste frustratie maar ik meld het maar even, heb zelf al het 1 en ander gelezen hier op het forum)

Hooor graag volop van jullie!!

Rofel'ze

thuur

Ik neem aan dat je de zekeringen hebt nagekeken: welke foutcode(s) heb je op de stoelen?

Gr ???

MarkoC70T5

Citaat van: ivotjuuh op 20-04-2011 02:41:18
Geachte mede forum leden,

Nogmaals een probleem die zich in eens voordoet tot mijn uiterste frustratie. Mijn stoel die in eens het niet meer doet!? Hoe kan dat nou, en waar kan het allemaal aan liggen of waar moet ik naar zoeken? (ook de instapfunctie heeft in mijn bezit nooit gewerkt, niet tot mijn grootste frustratie maar ik meld het maar even, heb zelf al het 1 en ander gelezen hier op het forum)

Hooor graag volop van jullie!!

Rofel'ze
Instap functie is een kabel die gebroken is.  Heb dan nu al op 2 C70 gehad.  als je met je hand onder de stoel voelt achter aan boven de buitenste stoel rails zit een ijzer schijfje met daar aan een micro schakelaar die wordt normaal meegenomen met een kabel als je er met je hand tegen drukt en dan de knop in druk moet de stoel wel bewegen. Kan het denk ik wel laten zien op de sleutel dag. Als mijn broer mee gaat met zijn C70.

en dan hij nu helemaal niet meer werkt is denk ik ook een zekering.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MEN-O

Bij mij had een hork die achterin gezeten had 1 van de stekkers losgetrapt, maar zover zul je zelf ook wel gezocht hebben denk ik ?