Eindelijk een................VOLVO

Gestart door tomleusink850, 13-11-2010 11:40:19

Vorige topic - Volgende topic

tomleusink850

Hallo Allemaal,

Eindelijk is het dan zover ik mijn eerste Volvo. Naar maanden zoeken op alle websites heb ik een V 70 automaat uit 1999 gevonden. Een diesel met 336000 op de teller met een volledige onderhoudshistory erbij dat was voor mij het belangrijkste. Daarbij is hij full options met leer en open dak het enige wat eraan ontbreekt is een rti navigatie en niveau regeling(al hoewel ik dat niet zeker weet). Voor € 3500,-.  Het was een beetje onduidelijk wanneer de distributieriem was vervangen dat heb ik gelijk laten doen met een beurt.
Mijn ervaring na 4 weken is dat je in een volvo niet rijd maar glijdt. Hij glijdt dus fantasties...........

Groeten,
Tom Leusink

Matthew

tomleusink850

Hallo Matthew,

ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze erop kan zetten.

Gr Tom

V70 grijs

Welkom Tom, heel veel plezier en veilige kilometers met de V70.

grtz
Bert
volvo is for live

Rob850turbo

tomleusink850

als het goed is kun je de foto's hier zien.

hij staat nu op zijn winter pantoffels ik heb er ook lm velgen bij (orginele xc 70 classic )
Ik ben nog op zoek naar T5 velgen  "16 dus als er iemand wil ruilen hou ik mij aan bevolen

tomleusink850

Waltie

Welkom Tom,
Mooie V70! en veel plezier met glijden ;)
Maar watskebeurt met je voorbumper???

hathü

Welkom, diesel met automaat is genieten.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Henk855

Citaat van: hathü op 13-11-2010 12:35:48
Welkom, diesel met automaat is genieten.

Heb nog een bj 2000 te koop dus als er nog meer mensen willen genieten van een V70 2.5D automaat hoor ik het wel.

Veel plezier met je zilveren pijl en als alles gecheckt is een keer langs Fasttech tuning dan krijg je een heel andere beleving van je diesel :D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

henry classic v70

Welkom Tom,
Ziet er netjes uit van binnen, mooie inleg ook deze zie je niet zo vaak.
Geen nav. maar wel dolbysurround!!
En wat betreft de niveau regeling; zo te zien op de 2e foto hangt íe van achteren iets door, let maar eens op de ruimte tussen achterscherm en achterwiel als de wagen een tijdje heeft stilgestaan en als je er net mee gereden hebt.
Zet je de wagen stil na een ritje dan is waarschijnlijk de ruimte tussen achterwiel en achterscherm groter, als dat het geval is heb je nivomat's.
Welke velgen zitten er onder? (niet de stalen natuurlijk)

veel plezier met je aanwinst
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

tomleusink850

er zitten lm velgen ij die op een xc70 classic zitten ik ben op wel op zoek naar een stel perfo's  die ik kan ruilen of schappelijk kan over nemen

groeten Tom