Vlovlo850

Gestart door vlovlo850, 27-07-2009 10:37:56

Vorige topic - Volgende topic

vlovlo850

Ik ben Vlovlo850 en kom uit het Noorden. Momenteel in 't bezit van een Regent rode 855. Niet de eerste roffel. Aan de huidige gingen een groene 854 uit '94, een zwarte S70, een zilvergrijze 854 en een paarse 854 vooraf. Maar de huidige is wel de eerste niet-sedan. Er staan enkel 270 dkm op de klok.

Kortom deze 855 is mijn 5e roffel. Evenveel als het aantal cylinders onder de kap dus !  :)

thuur

Nou je hebt wel lef zeg! :o

Zoveel roffels opnoemen en niet 1 foto?? ???

Welkom!

Gr ;D

hathü

Welkom, en hoeveel jaren ben je al roffelaar?

Baske 2.0T5

Van harte welkom natuurlijk! Een aardig ervaren roffelaar erbij.

henry classic v70

Ervaring genoeg lijkt me zo, al eerder aanwezig geweest op dit forum?
Na zoveel roffels moest het er eindelijk maar eens van komen zeker.
Welkom natuurlijk en iemand met zoveel roffel-ervaring kan een waardevolle aanwinst zijn voor ons geweldige -volvo850forum-
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

vlovlo850

vlovlo850

@thuur ... Voor jou enkele foto's hierboven.
@hathu ... Sinds een jaar of 10.
@henry classic v70 ... Och, waardevolle aanwinst  :eusa_think: ben eerder een rijder/genieter, dan een sleutelaar. Heb jullie mss wel meer nodig, dan jullie mij nodig zijn ;D.
@ the rest ... dank voor jullie :welkom:

JayJ

Nog een noorderling erbij, altijd leuk! Mooie auto.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

vlovlo850

Thnx ...

Spoilertje op de achterklep in de kleur met derde remlicht is inmiddels gemonteerd. Is een '96-er 10-kleppertje (gek ... 4 van mijn 5 Volvo's waren 10-kleppers). Daarnaast enkele weken geleden een hagelnieuwe rollo opgehaald.

Kop van de auto is ooit eens (zeer netjes) overgeblazen. Overigens geen schade kunnen ontdekken. Nieuwe koplampjes werden ook gemonteerd en kijkt daarom zeer fris uit zijn oogjes.

Beschikt over werkende en ijskoud wordende ECC. Voorts Becker inbouwnavi. Denk er aan op termijn eens Columba's te monteren. Eerst maar eens op zoek naar een goede bak, want mijn dif lawaait me meer dan me lief is.

JayJ

Aah dan weet ik nu zeker met wie ik nu aan het spreken ben! Kan er maar 1 zijn. Eindelijk je weg naar het forum gevonden? Kom je morgen weer even een kopje koffie doen op de zaak?

Groeten,

Jeroen
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

vlovlo850

En deze 855 van de ouders van een mede-forummer is aan mij verkocht (zie het topic "te koop aangeboden".. ga 'm zaterdag halen (samen met JayJ).

Heb er ongelooflijk veel zin ! Wordt helaas niet mijn daily, want hij is gekocht voor mijn wederhelft.