Groupbuy shortshifter

Gestart door verburgh, 18-11-2010 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

FRANQ

Hoeveel moet ik nou naar ET overmaken?
En wat zijn de gegevens, want in de PM staat wel het rekeningnummer maar niet de (naam)gegevens voor in het andere vakje.
Moet ik nog iets in het betalingskenmerk zetten?
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

nickk.

Zet mij er ook maar bij. Zou wel graag die bussen erbij hebben, als ze binnen komen.

walter leever

Citaat van: FRANQ op 29-11-2010 08:55:07
En wat zijn de gegevens, want in de PM staat wel het rekeningnummer maar niet de (naam)gegevens voor in het andere vakje.

hey,jongen,ik heb gewoon 42.50 overgemaakt.De korting zal wel van de verzendingskosten afgaan.

Adres gegevens kun je vinden op de site van ET. ;)

gr,walter

Geert-Jan

Citaat van: verburgh op 28-11-2010 17:32:23
Julie hebben allemaal een PB gehad, de kortings bedragen komen zo in het topic te staan en de eventuele verzendkosten zullen denk ik met de korting verrekend gaan worden? prijzen van vezendkosten weet ik niet dus daar kan marc wel wat meer over zeggen...Wel jammer dat er mensen in het lijstje staan die afzeggen als het op betalen aan gaat komen (terwijl er duidelijk geschreven staat voor mensen die echt interesse hebben)

;)
Of gewoon geduld hebben en even op Marc zijn posting wachten  ;)

Volvo850Club lidnr.0504409

wepster

ik wacht dan wel even op marc zijn posting daar ik er 2 moet hebben en aangezien ik geen 2 keer de verzendkosten ga betalen en dan weer moet gaan klooien om met marc er uit te komen dat de centen terug komen die teveel betaald zijn  :eusa_naughty:

we wachten geduldig af op bericht  :eusa_drool:

verburgh

Sorry mensen het is even niet anders ;)

Beetje slecht geregeld van mij  :-[ na de mail die ik julie gestuurd heb schoot ineens mij te binnen over de verzend kosten.

cas

heel vervelend als je andere kosten hebt die erbij komen, maar vergeet niet dat er tegelijkertijd ook door andere kosten gemaakt worden, om een groupsbuy mogelijk te maken. en dat op deze manier " andere" nu meer kosten maken omdat jij afhaakt. je geld probleem verplaats je op die manier, en zadeld anderen met JOUW probleem op.

en het organiseren van groupbuys in de toekomst daardoor schaarser zal worden, omdat er niet meer op vertrouwen groot ingekocht kan worden.

het topic kan je volgens mij zelfs verplichten tot aankoop, aangezien er zwart op wit is toegezegd. Er is duidelijk gemaakt dat het plaatsen van de naam in dit topic zegt dat je je houdt aan de gemaakte afspraak. het is geen peiling van interesse.

dus ik vind niet dat je logisch moet vinden dat je van je aankoop mag afzien omdat je andere onverwachte kosten hebt. ( en dat voor een paar tientjes... )

je bent volwassen en wordt daarom geacht dat je je verantwoordelijkheden neemt.

is geen persoonlijke aanval, maar meer een notie in algemene zin voor mensen die in de toekomst denken onder een aankoop uit te komen, omdat de luiers net op zijn oid. t zal hier nu wel meevallen omdat er veel animo is.

Zo. wilde dat ff kwijt.
;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

M a r c

Zal de verzendkosten ook "vriendelijk" houden: 5 euro

Dus 39 euro incl. Verzending binnen NL

Als je m zelf op wilt halen dan is het 34 euro.
:)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

wepster

Citaat van: verburgh op 29-11-2010 16:15:54

Beetje slecht geregeld van mij  :-[ na de mail die ik julie gestuurd heb schoot ineens mij te binnen over de verzend kosten.

ga je zitten schamen roy  :eusa_naughty:

jij krijgt voor straf geen ewrtensoep met bruinbrood de volgende keer ;D

verburgh

Citaat van: wepster op 29-11-2010 16:22:56
Citaat van: verburgh op 29-11-2010 16:15:54

Beetje slecht geregeld van mij  :-[ na de mail die ik julie gestuurd heb schoot ineens mij te binnen over de verzend kosten.

ga je zitten schamen roy  :eusa_naughty:

jij krijgt voor straf geen ewrtensoep met bruinbrood de volgende keer ;D

:'(

M a r c

Citaat van: Johann op 28-11-2010 13:20:37
Citaat van: M a r c op 28-11-2010 12:13:33
De eerste die binnenkomt ga ik zelf monteren, dus daarna zal ik zelf een handleiding maken. Wil wel weten of het namelijk echt zo handig gaat als de fabrikant zegt....  ;)

Lijkt er op dat je de kabel los moet halen en het blauwe doppie er af moet wippen en dan schuift ie zo in het bestaande ontluchtingsgat onder het blauwe doppie en over de bestaande pin van de kabel. Zou er wel iets van vet op de bestaande pin doen. Ontluchtingsgat zal wel iets olie al in zitten.Bestaande kabel clip zal er dan wel weer op moeten en de nieuwe clip gebruiken voor de nieuwe pin.  Je hoeft verder niets te boren toch?

http://www.swededemon.com/images/ext/shortshift.jpg

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt!   :)  Thanks!

Je hoeft inderdaad niks te boren.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

cas

ik kom em " halen" ! is de vooronsteking al binnen?

verburgh

Citaat van: nickk. op 29-11-2010 09:02:02
Zet mij er ook maar bij. Zou wel graag die bussen erbij hebben, als ze binnen komen.
Je staat in de lijst nick ;)

cas

oja, die bussen. hoor idereen daarover.... heb je die ook binnen?

verburgh

Citaat van: FRANQ op 29-11-2010 08:55:07

Ik denk je forum naam? dan kan marc de namen posten van de leden die betaald hebben.