Groupbuy shortshifter

Gestart door verburgh, 18-11-2010 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

tom480

Citaat van: Thys op 20-12-2010 23:07:40
Heb zojuist een enorme doos in ontvangst genomen van de buurman. Moest even goed graven, maar hij zat er echt in :D Bedankt Marc en Roy! (waar is ie eigenlijk? uit de hand gelopen voetbalrelletje? :eusa_think:)

Denk dat ik hem zo nog maar even monteer.

Edit:
Die korte montagetijd is geenszins overdreven, 10 minuten werk incl. handen wassen en ik stond weer binnen :D

De schakelslag is een serieus pak korter geworden :o Morgen maar eens lekker uitproberen.

Nou :D ?
- R1200GS -

SirRutte

Gisteren met goede moed aan de slag om de shortshifter in te bouwen, maar kwam erachter dat de betreffende schakelbus (dus het uiteinde van de kabel dat over de shortshifter schuift) finaal door is :eusa_doh: Vandaar dat ik wat speling op m'n pook voel..

Iemand enig idee of die schakelbus los te bestellen is?

Ronald21

2 messing busjes laten draaien en wat vet er tussen !!

Ludo

Citaat van: SirRutte op 21-12-2010 11:10:09
Iemand enig idee of die schakelbus los te bestellen is?

Citaat van: M a r c op 29-11-2010 16:31:14
De bussen zijn er wel maar vind die te duur.... Dus ga die zelf laten draaien. Zo snel mogelijk.

M a r c

Ik heb 2 setjes binnen die als voorbeeld moeten dienen voor mijn draaier.  Voor degene die niet willen wachten, deze setjes koste 30 euro (2 busjes).
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

SirRutte

Citaat van: M a r c op 21-12-2010 12:10:48
Ik heb 2 setjes binnen die als voorbeeld moeten dienen voor mijn draaier.  Voor degene die niet willen wachten, deze setjes koste 30 euro (2 busjes).

En wat gaan de zelfgedraaide setjes kosten?

M a r c

Dat weet ik na prijsopgave van mijn "draaier"  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

SirRutte

Ik wacht in spanning af.. ;)

patberk5

werkt dat ook op een automaat  :P

cas

mijn setje ook binnen via zeer speciaal transport. een banaan kwam het setje vandaag voorrijden  :eusa_dance:  maar wacht toch nog even met monteren met al dat ijs  ;D  en heb het gwoon even te druk.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

t5play

maar eh.....nog steeds geen pics?

Thys

Er is al een foto gepost, en elke andere foto zou precies dezelfde zijn :D

Schakelt wel erg prettig moet ik zeggen, nu ik er 3 dagen aan heb kunnen wennen. Lekker solide, en een fijne korte slag. Scheelt weer tandjes poetsen en een verrekte arm bij het opschakelen naar 3 :eusa_dance:

FRANQ

Ik heb hem er ook ingezet. En tijdens mijn enthousiasme vergeten foto's te nemen.
Foto's zijn een tikkeltje lastig. Het is donker buiten, en de hevel zit verstopt onder het luchtfilter en diverse slangen en kabeltjes. Voor een beetje foto's moet je dus het luchtfilter weghalen. De foto's die Marc in de handleiding heeft staan kloppen ook. Het enige verschil is dat hij een bak gebruikt die niet in een auto zit.

Het rijd overigens echt geweldig.
Ik heb een tijd terug mijn pook ook ingekort, samen is het echt ideaal.
Schakelen gaat superstrak en snel. Je hebt nu gewoon het voordeel dat je sneller kunt schakelen dan veel nieuwere en snellere auto's wat als resultaat heeft dat je makkelijk bij of zelfs voor blijft.

Frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Geert-Jan

Zo eindelijk van middag maar eens even de shortshfter gemonteerd.
Klusje van niks, filterhuis even weghalen en je kan er prima bij.

Van avond even proef gereden, wat een verschil, dacht even bij het opschakelen staat hij wel in zijn 3, koppeling voorzichtig op laten komen en jawel hoor  :eusa_whistle: had echt het gevoel mis te schakelen de eerste keer na montage.

Maar vooralsnog een prima upgrade voor een leuke prijs. :eusa_dance:

Volvo850Club lidnr.0504409

san

Hij zit er nog steeds niet in....