Bezoek Volvo Gent

Gestart door Ben, 20-11-2010 13:53:45

Vorige topic - Volgende topic

rammstein01

Hoi Ben,

Betaald en geregistreerd. Thnx.

Rob

Ben

Citaat van: rammstein01 op 20-11-2010 17:58:06
Hoi Ben,

Betaald en geregistreerd. Thnx.

Rob

Aanmelding gezien, betaling zal maandag wel verschijnen.

Jack v

Citaat van: Jack v op 20-11-2010 16:58:43
Ik weet het niet maar als je bus vol hebt ; ji zegt 30 deelnemers dan ben je met een bus goedkoper uit dan in de roffel heen te tuffen en het is nog gezelliger ook.

Ik geef mij onder voorbehoud bij deze op, misschien kan ik nog iemand meekrijgen ma die is geen forumlid.
Zet mijn naam wel op het lijstje als ik het zeker weet dat ik kan.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Lampje

Het lukt mij niet om te bestellen via de shop. Moet ik eerst inloggen en zo ja, is dat een ander account dan van het Volvo forum?

Ben

Citaat van: Lampje op 20-11-2010 18:40:29
Het lukt mij niet om te bestellen via de shop. Moet ik eerst inloggen en zo ja, is dat een ander account dan van het Volvo forum?

Ja, staat los van je forumaccount. Gewoon even een nieuw account aanmaken.

jrkalf

Te laat gespot.. Gaan jullie meerdere keren per jaar? Of is het nu alvast noteren voor volgend jaar ? :(
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ben

We gaan meestal een keer in het voorjaar en in het najaar.
Hangt ook een beetje van Volvo af. Wanneer de fabriek langere tijd gesloten is ivm de ombouw voor een nieuw model.

Maar als er voldoende belangstelling om een hele groep te vormen is kan ik altijd een extra bezoek plannen. Een groep heeft 15 of 30 personen.

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.