[Volvo850Club Meeting] Sleuteldag Autobedrijf Rutten te Boxmeer (12 feb. 2011)

Gestart door FrankvdAa, 20-11-2010 21:07:05

Vorige topic - Volgende topic

FrankvdAa

Citaat van: LouisVKWD op 08-01-2011 20:05:09
Zijn dit soort meetings/sleuteldagen alleen voor Volvo850Club-leden en niet voor 850 Forum leden bedoeld?

Inderdaad, enkele clubleden kunnen deelnemen aan clubmeetings. Aanmelden moet ook via de website van de 850 club.

Mooi moment om je aan te melden als lid? ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

LouisVKWD

Duidelijk, had antwoord inmiddels gelezen bij FAQ's meetings. Zal me eens verdiepen in Club lidmaatschap.

Gr.,
Louis

StefanCJ

Volgens mij alleen voor clubleden. Mooi moment om lid te worden, bij diverse leveranciers krijg je korting. Als je een beetje sleutelt verdien je je lidmaatschapsgeld zo terug.  :)

(spuit 11)

LouisVKWD

Heb me inmiddels geregistreerd als (aspirant)lid  :eusa_dance:

Gr.,
Louis

mehn

Citaat van: LouisVKWD op 08-01-2011 20:05:09
Zijn dit soort meetings/sleuteldagen alleen voor Volvo850Club-leden en niet voor 850 Forum leden bedoeld?

Alleen voor Volvo850Club-leden zoals je in de titel kunt lezen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

nardgilsing

Zojuist ingeschreven voor het sleutelen!

Ik wil graag schokbrekers en veerschotels aan de achterzijde vervangen. Al een tijdje doorn in het oog (of moet ik oor zeggen vanwege de rammeltjes)

Er is neem ik aan wel hulp bij het sleutelen?

Tot dan! heb er nu al zin in!

Joeri

Citaat van: beezz op 25-12-2010 13:43:35
Ok, interessant!
Moet Nivomats vervangen, heb nog geen idee hoeveel tijd dit kost.
Mogelijkheid tot assistentie? ;D
Uurtje? Zeker met een brug enzo. In feite maar 2 bouten per kant. Maar je doet ook de rubbers gelijk natuurlijk, dus 4 bouten per kant  :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

beezz

T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

marc-850

Zojuist ingeschreven  :eusa_dance:.
Wiellager rechtsvoor begint bijgeluiden te vertonen. Mooie gelegenheid om die te vervangen.

Boeijke

Sven850

Moet je je ook inschrijven om gewoon ff langs te komen en misschien iemand te helpen, ik heb zelf namelijk niets te doen aan mijn auto maar vind het wel leuk om even langs te gaan. (ben club-lid)
XC40 T4 Recharge

Boeijke

Citaat van: Sven850 op 22-01-2011 20:27:05
Moet je je ook inschrijven om gewoon ff langs te komen en misschien iemand te helpen, ik heb zelf namelijk niets te doen aan mijn auto maar vind het wel leuk om even langs te gaan. (ben club-lid)

Kan wel. Je kunt met het aanmelden aangeven of je komt sleutelen of komt kijken.

Willem

LouisVKWD

Citaat van: Sven850 op 22-01-2011 20:27:05

Komt misschien mooi uit. Ik heb me aangemeld zonder speciaal sleuteldoel maar met de vraag of een ervaren 850-er eens wil kijken/luisteren/rijden en wellicht tips heeft om op te letten. Dus wellicht als we toevallig rond dezelfde tijd aanwezig zijn! Ik ben van plan om zo tussen 10.00 en 12.00 uur aanwezig te zijn.

Groet,
Louis

FrankvdAa

Zo, het gaat aardig goed met de aanmeldingen. Inmiddels 17 aanmeldingen waarvan het overgrote deel ook echt komt sleutelen.

Komend weekend ga ik nog even bij Rutten langs om de brugplanningen te maken.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

mark71

Citaat van: FrankvdAa op 27-01-2011 13:49:55
Komend weekend ga ik nog even bij Rutten langs om de brugplanningen te maken.
Das mooi zo vroeg mogenlijk als het kan  :angel: :angel: JZ-BH-xx

gr  ;)