[Volvo850Club Meeting] Sleuteldag Autobedrijf Rutten te Boxmeer (12 feb. 2011)

Gestart door FrankvdAa, 20-11-2010 21:07:05

Vorige topic - Volgende topic

beezz

Citaat van: )()()sT op 12-02-2011 17:45:29
Citaat van: Marc O. op 12-02-2011 13:40:58
Zouden ze niet druk zijn met sleutelen? Alhoewel, 10 foto's van een asbakje ofzo (allemaal vanuit een andere hoek) zou natuurlijk wel errug interessant zijn.

;D

Balen Maikel, dus je was zo klaar met je eigen auto? ;)
Ja! En daardoor kon Maikel mij mooi helpen.
Zo zie je maar; ieder nadeel heb zn voordeel.

@Maikel: Ontzettend bedankt!
Leuke dag met dank aan de firma Rutten
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

UserID6342

Citaat van: volvoTon op 12-02-2011 17:18:19
Zo ook weer terug,

Nieuwe ashoesrubber eronder (met dank aan Dirk) en lampjes vervangen in het dashbord (met dank aan Willem)
Gezellig gepraat met diverse bekende onder het genot van een stuje vlaai.
Al met al toch weer een leuke en leerzame dag

Volvoton
Graag gedaan Ton en was ook leuk je eens te ontmoeten.  Zo zie je maar weer dat vele handen licht werk (kunnen) maken.  En dat het belangrijkste je toch helemaal zelf hebt gedaan en ook hoe leuk dat kan zijn.

UserID6342

Ook zojuist weer terug thuis gekomen, hier nog even met Ramon en Gea zitten kletsen en een bakkie gedaan.  Was een erg leuke dag (althans vond ik), leuk om al die koppies (weer) te zien en gezellig gesleuteld.  Al zeg ik wel eerlijk dat ik ook nu helemaal kapot ben, was toch ff iets teveel van het goede vandaag.

Mark (Maruska) we zien elkaar heel binnenkort weer en dan maken we het goed in orde zoals het ook hoort te zitten, maar blijven wel mooi van de olieleidingen af ;D

Met erg veel dank aan Harm Rutten voor het beschikbaar stellen van zijn werkplaats en 3 (!!) monteurs, Henk bedankt voor het leveren van de onderdelen allemaal.  Was een gezellige dag, heerlijke taarten, lekkere lunch en koffie. Vooral veel koffie, welke Jeffrey perfect heeft verzorgd (althans voor mij en degene die dicht bij me in de buurt waren :))  Verder heeft Jeffrey nog proefgereden in een nieuwe V60 D3, eerst als passagier en later zelf even op het terrein van Harm ;D ;D  Vind de D3 een stuk mooier lopen als de benzine 2.0 T versie om eerlijk te zijn.

Leuk Jonathan dat je nog even langs kwam om te buurten.

marc-850

Heb eindelijk weer een rechter voorwiel (lager) dat geen geluid meer maakt.
Nadeel is dat je nu ook weer alle andere bijgeluidjes hoort.

Dirk, bedankt voor je hulp en uitleg. Alleen jammer dat ik niet gelijk de centrale wielmoer vast genoeg had gezet. Maar ja.. soms ben je te bang, hé.

Ook de heren monteurs van Volvo Rutten bedankt. En uiteraard garage Rutten, voor het beschikbaar stellen van hun werkplaats!

Boeijke

Ikke ook al weer ff thuis.

Cruise-control werkt perfect.
Lampies aan de voorkant ook weer mooi.
Nieuwe electrische antenne werkt ook perfect.
Deurpaneeltje vervangen.
Ruitewisserintervalrelaisding vervangen.
Bij Ton nog ff (nou ja ff...  :eusa_shifty: ) dashboardlampies mee vervangen.
En bij Mark nog zijn benzinefilter gewisseld. (benzine bleef er beter inzitten als de olie iig  :eusa_silenced: )  ;)

Al met al leuk dagje.
Dank aan:
Allen die me geholpen hebben.
Frank voor de organisatie
En natuurlijk Eigenaar en monteurs Volvo Rutten voor de gastvrijheid.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Willem

maruska

Volvo Rutten, sjappoooooo ! (helemaal omdat alles wat langer duurde ;D)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

combinedforces

Citaat van: maruska op 12-02-2011 20:48:35
Volvo Rutten, sjappoooooo ! (helemaal omdat alles wat langer duurde ;D)

Veilig thuis met de Banana Split?

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

combinedforces

LouisVKWD

Als nieuw lid direct gebruik kunnen maken van deze sleuteldag. Weliswaar niet gesleuteld maar ik weet nu voor 99.9% zeker dat de optredende trilling bij 80 a 90 km aan de nieuwe voorbanden ligt en niet aan speling op de banden e.d. Dank aan de organisatie/Frank en de monteur van Garage Rutten. Ga nu terug naar de bandenboer ter plaatse.

Groet,
Louis

cas

iemand nog fotos gemaakt van de opkomst, en sleutelaars in actie? altijd wel leuk om te zien  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

Citaat van: cas op 12-02-2011 22:07:27
iemand nog fotos gemaakt van de opkomst, en sleutelaars in actie? altijd wel leuk om te zien  :)
Zal morgen wel komen, de meeste zijn aan het bijkomen denk ik! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Citaat van: LouisVKWD op 12-02-2011 21:54:46
Als nieuw lid direct gebruik kunnen maken van deze sleuteldag. Weliswaar niet gesleuteld maar ik weet nu voor 99.9% zeker dat de optredende trilling bij 80 a 90 km aan de nieuwe voorbanden ligt en niet aan speling op de banden e.d. Dank aan de organisatie/Frank en de monteur van Garage Rutten. Ga nu terug naar de bandenboer ter plaatse.

Groet,
Louis
Hebben we elkaar nog misgelopen ?? Heb/had je niet gezien helaas. Was wel benieuwd naar je auto geweest.

UserID6342

Citaat van: marc-850 op 12-02-2011 19:46:56
Dirk, bedankt voor je hulp en uitleg. Alleen jammer dat ik niet gelijk de centrale wielmoer vast genoeg had gezet. Maar ja.. soms ben je te bang, hé.
Graag gedaan Marc en zo zie je maar weer eens met wat voor lomp geweld je (soms) zo'n moer aan moet peren en dan hebben sommige het hier over momentsleutel ?? ;D Weet niet of je het gezien had, maar de CY die ik op de eerste brug APK voorgekeurd heb, had hetzelfde probleem.  Daar is dat wringijzer, pijp, en 2 man nogmaals gebruikt om de wielspeling op te lossen.

Emiel

Dan heb ik de twijfelachtige eer om als niet clublid de eerste foto's te plaatsen... :eusa_eh: