Volvo-maagd voorstelling

Gestart door Bostel, 23-11-2010 09:31:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bostel

Hallo allemaal,

Ik ben dus Bart, woon in lommel (B) en op dit moment nog geen Volvo eigenaar. Maar mijn vriendin wel, zij rijdt met een S40.  :)
Mijn huidige wagen is een Subaru Impreza WRX kikkeroog. Hier zijn wel wat aanpassingen aan gedaan.
Turbo, injectoren, uitlaat, ecutek, brembo remmen,...
Deze wagen gaat goed vooruit, maar ik wil gewoon weer iets anders hebben. Ik heb hier ongeveer 3,5jaar mee rond gereden en via een ander forum volg ik de wagen van JCViggen wel wat. Dat heb ik altijd een machtige wagen gevonden en vandaar dat ik nu zowat aan het rondzien ben voor een 850 T5.


Deze foto in het groot


Deze foto in het groot


Deze foto in het groot


Deze foto in het groot

Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

Sem

Mooie auto hoor! Zo te zien met een lekker stukje vermogen onder het kapje...  Tractie zal je wel een beetje gaan missen met een T-5 denk ik, maar voor de rest zal het goedkomen... ;)

darius

Hallo welkom hier, jammer is dat je in Belgie niet aan de auto mag veranderen ivm de keuring.. Anders had je meer mogelijkheden.. Gaat vast goedkomen met je Volvo dromen.  ;D
No show, only go.

Bostel

Citaat van: dbs1 op 23-11-2010 09:49:41Nu nog een Volvo op de foto's...... ;)
Als ik er eentje heb, komen er zeker foto's

Citaat van: Sem op 23-11-2010 13:49:52Tractie zal je wel een beetje gaan missen met een T-5 denk ik, maar voor de rest zal het goedkomen... ;)
Ik ben al met eentje gaan testrijden dat is inderdaad wel wat anders als awd maar voor de rest stond zo een bak mij wel aan  :)

Citaat van: darius op 23-11-2010 14:03:49Hallo welkom hier, jammer is dat je in Belgie niet aan de auto mag veranderen ivm de keuring.. Anders had je meer mogelijkheden.. Gaat vast goedkomen met je Volvo dromen.  ;D
Bwa, zolang het niet te hard opvalt en ze het op de keuring niet zien mag er nog wel wat  ;)
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!