zoekopdracht is de deur uit

Gestart door LouisXIV, 22-11-2010 16:40:23

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

Citaat van: Joost23 op 06-12-2010 16:26:41
Ik vind het een aardig lijstje eisen worden...

- leer
- T5
- AT
- trekhaak
- moet een mooie kleur zijn
- geen AWD
- en wat nog meer allemaal?

en dan voor dat budget. Auto's zijn supersterk maar je bent wel aan het zoeken naar een auto van minimaal 10 jaar oud. En toen was de mode misschien anders dan nu...ik hoop voor je dat je helemaal 100% exact vind wat je zoekt, maar die XC uit een eerdere post was al een mooi begin...

Misschien stel ik inderdaad wel veel eisen maar ik ben hier op het forum ook steeds wijzer geworden. Als het merendeel aangeeft dat een awd nadelig kan zijn ivm de haakse overbrenging dan neem ik dat aan. En schrap ik dus AWD van het lijstje. Daarnaast lees ik dat de 2.3 T5 de sterkste motor is dus wil ik geen 2.4 meer en ga zo maar door. De mode was tien jaar gelden welliswaar anders dan nu maar ik heb wel het idee dat in dit segment je beter een auto kunt kopen met alle opties dan zonder. Ik ken iemand die een hele grote BMW had zonder opties dat die eindeloos te koop stond. Mensen verwachten nu eenmaal ook veel luxe bij een 850 óf V70. En ik dus ook. En ik merk dat er best veel auto's te vinden zijn die aan mijn wensen voldoen.

melanie

Ik heb er een die aan al deze criteria voldoet.....

LouisXIV

Citaat van: melanie op 12-12-2010 21:34:38
Ik heb er een die aan al deze criteria voldoet.....
Staat hij in de verkoop? Zo ja graag een persoonlijk bericht.