Meggel10 stelt zich voor........

Gestart door meggel10, 11-12-2010 18:16:05

Vorige topic - Volgende topic

meggel10

Hallo ik ben jaco kom uit brielle ben 36 jaar en sinds augustus 2010  in het bezit van een donker blauwe volvo v70 classic tdi uit 1999.
Auto gekocht bij de Saab dealer in oud beierland met een stand van 306000 km inmiddels 321000 km.
Na zes jaar in een v40(98) diesel gereden te hebben werd het tijd voor wat anders.
De auto rijdt heerlijk en 1100 km op een tank is geen probleem. Moet alleen binnenkort de distribtieriem en waterpomp en de pompriem vervangen is het aan te bevelen om naar de dealer te gaan of kan het ook bij een universele garage?

De foto's , wil nog een paar dingen veranderen dat zijn andere velgen en een dakspoiler

babiketjap

francois

welkom op het forum

ja foto s komen toch wel

gr fr

antraciet

Welkom en veel veilige km's gewenst

gr Arjen

Marc O.

Welkom!

Citaat van: meggel10 op 11-12-2010 18:16:05
Alleen de distributiriem met waterpomp en de pompriem moet binnenkort gedaan worden is het aan te bevelen om naar de dealer te gaan of kan het ook bij een universele garage?

Houd er rekening mee dat de pomp dynamisch moet worden afgesteld. Dat schijnt vrij prijzig te zijn. Er zullen best wel universele garages zijn die dat kunnen, maar check het even van tevoren. Het is inderdaad verstandig om de waterpomp ook te laten vervangen.

Veel veilige km's met je diesel gewenst! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

fredtref

Weer een mooie TDI erbij :eusa_dance:
Veel veilige kilometers toegewenst

Groet,

Fred

crazychrisje

Welkom hier.
En veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Een mooie wagen, zal er zeker goed uit zien met een dakspoiler.
wat voor een velgen wil je eronder leggen?

meggel10

Ik zat te denken aan donker grijze meteor velgen , word wel pas na de winter.
En voor de dakspoiler kan ik die bij de dealer bestellen of zijn er nog goedkopere adressen?

crazychrisje

kan bij een dealer.
kan ook bij volvo onderdelen zaken kijken.
zoals marans in veldhoven.
Ooit heb je geluk en staan er ook mooie op marktplaats!

JvW

Wekom!

De juist naam en de juiste auto.

Groeten van Jaco