Hoe goed presteert een 855 óf een 875 na een koude start?

Gestart door LouisXIV, 26-11-2010 14:37:26

Vorige topic - Volgende topic

vlovlo850

@ Topicstarter,

Noem me 1 andere auto met een motor die er beter tegen bestand zou zijn ;D

Snellebaksteen

Nu je het zegt: mijn huisarts heeft er nog steeds 1: een T5 met zeker 5 ton er op.Dagelijks komen er nood oproepen bij.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

LouisXIV

Citaat van: vlovlo850 op 26-11-2010 23:53:32
@ Topicstarter,

Noem me 1 andere auto met een motor die er beter tegen bestand zou zijn ;D
Kijk dat wil ik horen 8)

Vulk

Ik zie ook weinig problemen. Je kan gerust "vlot" rijden zonder 6000rpm te gaan draaien met zo'n ding.

UserID6342

Citaat van: LouisXIV op 26-11-2010 21:26:46
Citaat van: Dirk342 op 26-11-2010 21:17:33
Als je dit wilt gaan doen moet je gewoon een standkachel monteren en het probleem is opgelost.  Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.  Koelwater word verwarmd, daardoor en motor en interieur.

Hierin zijn verschillende opties in mogelijk.  Je hebt zowel standkachels die op benzine als diesel draaien, je kunt er ook een zogenaamde elektrische dompelaar inhangen, die houd alleen je koelsysteem warm en verder weinig tot niets (loop je wel altijd met een verlengkabel te k*tten), je hebt ze met afstandsbediening en zelfs die je met je telefoon kunt inschakelen.  Zou eerst eens kijken voor een passende auto en daarna gaan kijken voor zoiets dergelijks.

Het bestaat dus en het is ook te maken.  Echter schrik niet van de prijzen nieuw.  En trouwens ook niet gebruikt.  Ik ben aan het zoeken naar een standkachel voor de 760 op diesel en je wilt niet weten wat voor prijzen ik al ben tegengekomen.
Ik heb iets gezien van rond de 1400 euro inclusief montage komt dat in de richting van de prijzen die jij bent tegen gekomen?
Nieuw en met een brandstofvoorziening ongeveer wel ja.  Je kunt dus zoals al reeds gezegd ook voor 149 een elec. dompelaartje erin hangen, werkt ook maar loop je altijd met die kabels te kaaien.  Daarom zei ik al, eerst de auto zien te krijgen en daarna pas nadenken over welk systeem je wilt gaan toepassen.  Overal is een oplossing voor te vinden.

cas

hier had ook mijn huisarts (senior) een volvo  ;D  ( nu ff een lancia, maar daar komt ie vast op terug)

new topic.... waar rijdt jouw arts in?  mn chirurg reed in een SUV volvo...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

LouisXIV

Citaat van: cas op 29-11-2010 15:16:45
new topic.... waar rijdt jouw arts in?  mn chirurg reed in een SUV volvo...
Ik werk in een groot ziekenhuis en het "volvo gehalte" is inderdaad hoog te noemen samen met Audi en BMW, SAAB.