waar is 850estatetdi

Gestart door jberg, 28-11-2010 19:56:15

Vorige topic - Volgende topic

jberg

ik krijg nog geld van m, maar hij reageert niet meer op mijn pm (meerdere gestuurd), wel jammer dat t nu op deze manier moet.

misschien dat iemand hem persoonlijk kent en hem hierover aan kan spreken, het gaat over 150 euro, geen kattepis.

ulkeman

hij heeft een mercedes nu ..........

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

verburgh

Laatst actief:  Vandaag om 12:23

Ging niet goed met z'n vader  ;)

jberg

ikgeloof ook wel dat ie me niet op wil lichten, er kan kan van alles met m aan de hand zijn, maar ik kan verder niet met m in contact komen, ik heb nl verder geen gegevens van hem

animalT5R

Moet je bij Jeff wezen,die kent em persoonlijk..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

verburgh

Hoop voor je dat het goed gaat komen ;)
850estatetdi...sorry, dit heeft me te lang geduurd, ik heb al een andere oplossing, stuur mijn geld maar terug. Tot op de dag van vandaag geen reactie, en ook nog geen geld teruggestort gekregen.

jberg

lijkt een beetje op mijn verhaal, hij zou een deur voor me meebrengen, ik heb wel geld gestort, maar nooit een deur gezien, noch geld teruggehad

henry classic v70

Hoe lang is dat geleden dan Roy en Jan Willem?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ulkeman

hij belooft wel meer dingen....
hij zou hier ook een keer wat opkome halen. poos  geleden..
hoefde dan ook niks te kosten maar toch

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

elianmars

Jeff gaat met hem om.

't Is blijkbaar besmettelijk  :eusa_think:

animalT5R

Citaat van: elianmars op 28-11-2010 20:23:54
Jeff gaat met hem om.

't Is blijkbaar besmettelijk  :eusa_think:
Ik wilde het niet zegggen  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

verburgh

Citaat van: jberg op 28-11-2010 20:21:05
lijkt een beetje op mijn verhaal, hij zou een deur voor me meebrengen, ik heb wel geld gestort, maar nooit een deur gezien, noch geld teruggehad
Eigenlijk een beetje je eigen fout :eusa_shifty:

Dit topic is er niet voor niets http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,32096.msg932898.html#new

Als ik iets koop dan is het gewoon gelijk oversteken, maar er moet ook vertouwen zijn en dat is er jammer genoeg niet altijd.

jberg

ergens in juli, daarna wel een paar keer contact gehad, maar de laaste 2 maanden regelmatig een pbtje gestuurd, maar geen reactie meer

rpakuypers

Ik probeer al sinds weken een afspraak met hem te maken vanwege het een niet geleverd onderdeel. Kosten hiervan zijn 200 euro en tot op heden geen enkele reactie meer ............  :eusa_think:

Groet,
Roger

jan piet

Tijd voor een forummeeting in de regio Zevenaar??  :evil: :eusa_whistle: