Arius zal zich dan ook maar even voor gaan stellen

Gestart door Arius, 30-11-2010 20:13:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

Als dat het enigste was en de rest was echt in orde, had ik 'm toch gekocht want je hebt 'm dan voor een paar centen weer in orde....


 En idd, wat voor Volvo zoek je eigenlijk, wat is je eisen pakket, hoe duur of wat wil je max. uitgeven ?

Arius

tjah, wat zoek ik eigenlijk?
ik maak het mezelf niet makkelijk zoals bij mij wel gewoon is  :P

wat ik zoek is een 855 of V70 classic met een 2.5i 20v benzine motor (geen LPG/G3 :eusa_naughty:), het mag een automaat zijn maar dat hoeft niet en hij moet het liefst van na 95 zijn.
hij moet in ieder geval de volgende opties hebben

  • stuurbekrachiging (is geloof ik standaard, dus dat zit dan wel goed)
  • elektrische ramen voor
  • elektrische spiegels (is ook standaard geloof ik)
  • airco
  • trekhaak

het zou ook mooi zijn als hij de volgende opties had, maar hoeft niet persé

  • elektrisch schuif dak
  • verwarmbare stoelen
  • vol leer
  • elektrisch verstelbare stoelen
  • kinder zitje

en dat allemaal voor max 2200 euro :D ::)
maar het liefs voor minder :-X

UserID6342

Die zijn er echt wel te vinden, gewoon even goed zoeken en vragen of evt. een technisch goed bekend forumlid even mee wilt gaan kijken.  Of een evt. aankoopkeuring laten doen.  Zegt ook niet alles, maar kan wel een hoop uitsluiten.  Let in ieder geval erop of er onderhoudsboekjes bij zijn.  Jammer dat je perse een 855 / V70 zoekt, anders had ik nog wel een 945 diesel staan met het meeste erop wat je wilt hebben ;D ;D

Arius

een 945 is zowiezo niet mijn smaak, ik vind ze gewoon weg niet mooi, diesel is ook een probleem trouwens... ik maak niet genoeg kilometers in het jaar om de wegenbelasting te verantwoorden aan mijn portomonee

sven861

PA1SVM........Volvo 4 Life


Arius

op dit moment heb ik nog geen foto's gemaakt, vooral omdat hij echt te vies voor woorden is.
maar ik heb wel de advertentie voor jullie
http://www.autotxt.nl/resultaat_nieuw.php?auto_id=7259903&klant=1

als ik de auto door de wasstraat heb gehaald dan zal ik even een paar mooie plaatjes schieten ;)

ulkeman



ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Arius

Citaat van: ulkeman op 07-12-2010 19:33:26
ahum je bedoelt met de hand wassen.

sorry... maar mijn auto gaat echt door de wasstraat... naast dat het op dit moment gewoon te koud is om een uur rond de auto te dansen met een emmer water, ben ik ook vooral erg lui :eusa_whistle: