(ABS) + STC + (!) lampje branden

Gestart door ALF, 06-12-2010 00:51:06

Vorige topic - Volgende topic

ALF

Ik ben bij de dealer geweest om uit te lezen. Sensor rechtsvoor zou defect zijn. Nou wilde ze eerst nog een uitgebreide test doen en uitlezen van ongeveer een uur. Omdat de controller ook nog wel eens defect zou kunnen zijn...

Nu gaf ik aan dat deze reeds is gerepareerd en dat dit het niet zou kunnen zijn. Ze waren helaas niet echt overtuigd in eerste instantie, maar ze gaan nu toch de sensor vervangen dinsdag a.s.

thuur

Citaat van: ALF op 18-12-2010 16:56:41
Ik ben bij de dealer geweest om uit te lezen. Sensor rechtsvoor zou defect zijn. Nou wilde ze eerst nog een uitgebreide test doen en uitlezen van ongeveer een uur. Omdat de controller ook nog wel eens defect zou kunnen zijn...

Nu gaf ik aan dat deze reeds is gerepareerd en dat dit het niet zou kunnen zijn. Ze waren helaas niet echt overtuigd in eerste instantie, maar ze gaan nu toch de sensor vervangen dinsdag a.s.

Ik ben benieuwd!

Gr ;)

ALF

Ja idd ik ook.

Ik had hem overtuigd met het feit dat ik er 3 jaar garantie op had en dat er tijdens het rijden een strooi wagen langs kwam en toen ineens een raar geluid hoorde.

Maar de kosten zijn wel voor mezelf mocht het hierna nog niet opgelost zijn...

ALF

Nou de sensor rechtsvoor is vervangen. Daarmee is het probleem opgelost. Dus nu heb ik een goede controller en goede sensoren, waardoor ik weer helemaal goed de weg op kan. Het was 146 euro inc uitlezen/diagnose, sensor en arbeid. Viel me allemaal mee. Had gerekend op 200.

Thuur jij ook alsnog bedankt voor meedenken en repareren van de controller.

thuur

Dat is fijn om te horen! En nu veel roffelplezier 8)

Gr :D

ALF

Ja tot het volgende probleem weer aanklopt.

thuur

Nou nou Peter, niet zo negatief :P

Gr ;D

ALF

Tja ik weet dat de schokbrekers achter ook een beetje op zijn. Dus ja die komen er sowieso aan. Plus het feit dat het motorlampje af en toe aan gaat. Bij de dealer was uitgelezen dat dit inspuiting te laat was?? En turbo lek ofzo. Ik weet niet exact meer wat het nu was. Hij had het wel gezegd. Maar ben het ff kwijt...