Koplamp V70 doet het niet

Gestart door FRANQ, 06-12-2010 09:08:47

Vorige topic - Volgende topic

FRANQ

Hallo,

De linker koplamp van de V70 doet het niet.
De zekering en het lampje zijn gewoon heel.
Waar zou ik verder kunnen zoeken?  (Maw is dit een bekend probleem?)

Mvg
Frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

cas

komt er wel iets van stroom aan  ???  misschien de pootjes wat vuil. of TOCH niet zichtbaar lamp stuk. wissel even van links naar rechts?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Weet je zeker dat het lampje heel is? Soms lijkt de gloeidraad intact, maar is deze toch onderbroken.

Anders zou je eens met het handvat van een schroevendraaier op relais 104/108 kunnen tikken. Dit zit naast de zekeringen, onder het kapje met 4 Torxjes.

Gr 8)

FRANQ

Hoi,

Er komt geen stroom aan bij het connectortje.
Heb al 2 H7 lampjes geprobeerd nadat de xenonset ermee ophield.
Gelukkig is de xenonset dus nog heel, maar met dit weer je koplamp missen is niet echt handig.
Het is de auto van mijn vader (waar mijn moeder dan de hoofdbestuurder van is, pa rijd voornamelijk motor).
Vanavond nog maar eens meten of er verderop in het kabeltje wel stroom is, de stekkertjes zijn wel ietwat gecorrodeerd.

Mvg
Frank

Misha

Heb je alletwee de zekeringen gecheckt ? Er zit er 1 voor links en 1 voor rechts volgens mij
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FRANQ

Citaat van: Misha op 06-12-2010 17:28:30
Heb je alletwee de zekeringen gecheckt ? Er zit er 1 voor links en 1 voor rechts volgens mij

ja alle 2 gecontroleerd.

frank

cas

Citaat van: cas op 06-12-2010 12:30:39
komt er wel iets van stroom aan  ???  misschien de pootjes wat vuil. of TOCH niet zichtbaar lamp stuk. wissel even van links naar rechts?

ook al gedaan?

mevita

lijkt wel een rage te worden , mijn bi-xenon doet het ook niet meer aan de linkerkant en t grootlicht werkt ook niet, vandaag hier verschillende auto,s in de buurt tegengekomen waarvan maar  1 koplamp brandt, zou t met t weer te maken hebben :eusa_doh:

gr mevita

haasje

Deels door de kou, deels omdat mensen niet de moeite nemen om te kijken of alle lampen wel branden.
Bij mij een stukje verderop in de straat woont ook iemand die al ~7 maanden met maar 1 koplamp rondrijdt. Hij weet ervan (het is hem al diverse malen door een aantal verschillende mensen verteld), maar omdat hij er geen last van heeft laat hij hem niet vervangen, Quote: "hij moet binnenkort voor de keuring weg dan vervangen ze hem maar als ze dat zonodig willen hebben, ik ga hem er nu niet voor wegbrengen." Persoon in kwestie is werkeloos/VUT/met pensioen (hij zal ergens rond de 60-65 zijn) en is bijna de hele dag thuis, tijd zal dus niet echt een probleem zijn.

cas

Citaat van: haasje op 08-12-2010 00:08:27
Deels door de kou, deels omdat mensen niet de moeite nemen om te kijken of alle lampen wel branden.
Bij mij een stukje verderop in de straat woont ook iemand die al ~7 maanden met maar 1 koplamp rondrijdt. Hij weet ervan (het is hem al diverse malen door een aantal verschillende mensen verteld), maar omdat hij er geen last van heeft laat hij hem niet vervangen, Quote: "hij moet binnenkort voor de keuring weg dan vervangen ze hem maar als ze dat zonodig willen hebben, ik ga hem er nu niet voor wegbrengen." Persoon in kwestie is werkeloos/VUT/met pensioen (hij zal ergens rond de 60-65 zijn) en is bijna de hele dag thuis, tijd zal dus niet echt een probleem zijn.

vind t onverantwoord  :eusa_snooty:  t lijkt in het donker net een motorfiets die alle ruimte heeft. kom jij aan. en opeens blijkt het toch zon baksteen te zijn  ;D