slang stuurbekrachtiging scheurtje

Gestart door blauweroffel, 20-10-2010 22:14:39

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Even een vraag,

De slang van de stuurbekarachtiging heeft een scheurtje en de olie loopt er langzam uit.
Je hoort de pomp lawai maken en gisteren in Nijverdal olie bij laten doen. Vanavond even op en eer naar Nijverdal en je hoort de pomp alweer.
Morgen kan ik er een nieuwe slang op laten zetten.
Ik vraag me af of ik morgen vanuit Almelo Nijverdal nog ga redden.
er zit nog wel wat oie in hetreservoir, maar wel onder peil
Is het verstandig om de rit naar Nijverdal morgenvroeg te wagen?

BR

Sbv

Heb je wat automaat olie, doe je dat erbij, of met ducktape de slang dichttapen in de hoop dat het op een plek zit waar je bij kan

blauweroffel

Citaat van: Sbv op 20-10-2010 22:31:33
Heb je wat automaat olie, doe je dat erbij, of met ducktape de slang dichttapen in de hoop dat het op een plek zit waar je bij kan

helaas geen van beide bij de hand.................. :-[

BR

Jack v

stukje rubber met 2 slangklemmetjes op het scheurtje of sitaflex als je dat hebt
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

kan zonder olie die pomp niet kapot lopen?
was volges mij een duur dingetje.........kan het mis hebben

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

cas

Stom om daarmee te rijden. als deze klapt zit de olie overal, en kan een zee van rook veroorzaken en misschien zelfs een flinke brand als het de verkeerde kant op spuit. dat wil je niet als je net op de snelweg zit, of dat een motorrijder over jouw olie rijdt en gezellig onderuitgaat en zijn hoofd onder een vangrail laat hangen....

sorry dat ik het zo breng, wat druppens hier en daar, best. maar dat hij in 1 keer kan klappen met een hOOP olie overal tot gevolg. is naar mijn mening onverantwoord. voor jezelf en anderen ...

;)

dit slaat dus op de hoge drukleiding..... anders mag deze post als ongelezen beschouwd worden! ;-) en zeg ik ook, wat ducktape, en om de mm een tyrapje...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

blauweroffel

FF updateje

Cas heeft natuurlijk gelijk..........
Heb wat tape om de leiding gedaan en ben naar Nijverdal gereden.
Bij de garage aangekomen, onderweg niets aan de hand.

Na 5 minuten liep de olie er uit... :eusa_silenced:

Nieuwe slang, nieuwe klemmen, nieuwe olie en de boel schoongemaakt: 180 euro incl arbeidsloon. :(

BR

MVeldhuis

Nogal logisch dat een slang er omheen geen stand houd, het gaat om de hogedrukleiding en daar staat wel iets meer dan 10 bar op ;)

Ronald21

francois

hoeveel druk er op staat weet ik niet maar de beste oplossing is altijd vervangen   :eusa_dance: