Bohmsje stelt zich voor

Gestart door Bohmsje, 14-03-2010 21:17:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bohmsje

Hallo mede-volvo-fanaten!

Ik ben Ewoud, 18 jaar, woon in Borne, en heb sinds 2 weken nu mijn rijbewijs. De zwarte volvo 850 estate stond echter al 2 maand voor de deur.


(13-03 op de meeting in Deurningen! Eerste meeting, maar zeker niet de laatste! de linker auto)

In deze 2 maand had ik de tijd om de volvo aan het lopen te brengen, dit bleek een startmotor te zijn. Deze vervangen, deed de volvo het weer. Na  kwam ik nog een aantal dingen tegen, zoals, remmen, banden, Distributieriem en nog wat kleine dingen. Hij heeft nu 304000 gelopen, en rijd lekker. De nodige dingen zijn nu redelijk op orde. Komende maanden wil ik mij richten op een aantal optische dingen, zoals de achterlichten, koplampen, grille, etc. Ook wil ik samen met de buurman onder de motorkap een glasplaat maken, met volvo 24 valve en mijn naam oid, deze plaat moet dienen als afdekplaat voor de bougies.
In ieder geval nog veel van plan met de volvo! Hoop dat er vele meetings volgen, en dat ik dan elke keer een stapje verder ben met het lijstje!


En uiteraard een foto van mij, en mijn vriendin!

Groeten, Bohmsje

ro~djo

HUH .....

eerst voorstellen ......dan naar een meeting ..

jij doet het gewoon andersom

dat kan natuurlijk ook ;) ;D

Welkom hier...

Volvo850 93

welkom en ps wat vind je vriendin van je roffel :eusa_dance:

Mvg

mehn

Citaat van: Bohmsje op 14-03-2010 21:17:14
Ook wil ik samen met de buurman onder de motorkap een glasplaat maken, met volvo 24 valve en mijn naam oid, deze plaat moet dienen als afdekplaat voor de bougies.

20 valve is wel genoeg hoor ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Citaat van: Bohmsje op 14-03-2010 21:17:14
.......
nieuwe koplampen(niet standaard, zoals de volvo rechts op de foto(volgens mij) heeft hij van die doorschijnende koplampen)) maar jullie begrijpen welke ik bedoel.
Heeft iemand een idee waar ik die kan halen/heeft iemand die nog liggen?


Kijk op European Tuning.nl
Let wel, als jij die linkse wagen hebt, dan heb je de oer-850 met brede koplampen.
Vrij zeldzaam aan het worden (vooral als estate alter 1 heb je een auto die je niet zo heel veel ziet), dus "zonde" om alter 2 (smallere koplampen) in te schroeven.
Uiteraard moet je dat zelf weten, maar je moet ook dan nieuwe stripjes onder de koplampen.

Bohmsje

Citaat van: mehn op 15-03-2010 06:30:48
Citaat van: Bohmsje op 14-03-2010 21:17:14
Ook wil ik samen met de buurman onder de motorkap een glasplaat maken, met volvo 24 valve en mijn naam oid, deze plaat moet dienen als afdekplaat voor de bougies.

20 valve is wel genoeg hoor ;)


Hahha, sorry, mijn moeder heeft een 960 6 cilinder, en je raad het al, met 24 kleppen!

Citaat van: Volvo850 93 op 14-03-2010 23:10:15
welkom en ps wat vind je vriendin van je roffel :eusa_dance:

Mvg

Die vind het allemaal wel best:P

Citaat van: )()()sT op 15-03-2010 08:37:45
Citaat van: Bohmsje op 14-03-2010 21:17:14
.......
nieuwe koplampen(niet standaard, zoals de volvo rechts op de foto(volgens mij) heeft hij van die doorschijnende koplampen)) maar jullie begrijpen welke ik bedoel.
Heeft iemand een idee waar ik die kan halen/heeft iemand die nog liggen?


Kijk op European Tuning.nl
Let wel, als jij die linkse wagen hebt, dan heb je de oer-850 met brede koplampen.
Vrij zeldzaam aan het worden (vooral als estate alter 1 heb je een auto die je niet zo heel veel ziet), dus "zonde" om alter 2 (smallere koplampen) in te schroeven.
Uiteraard moet je dat zelf weten, maar je moet ook dan nieuwe stripjes onder de koplampen.

Zeldzaam? mijn auto? hoe moet ik dat zien?! Heb een gat/lek in mijn linker koplamp, en mijn auto moet binnenkort voor de apk, denk dat ik er eerst een gewone koplamp in gooi, en daarna rustig verder kijk!
Wat is het verschiltussen alt 1 en alt 2 dan? zie dat veel op hetforum hier.
mvg, Bohmsje

Freakybaby

Mooie zwarte alter 1!

Veel plezier ermee, leuke auto om mee te starten :D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bohmsje

Sorry als ik dit topic weer helemaal naar boven heen schop, maar wist even niet anders waar ik het neer moest gooien

Zoals jullie hierboven al hebben gelezen, ben ik (ondertussen) 19 jaar. Mijn maandelijkse uitgaven zijn zown beetje gelijk aan wat er binnen komt. Ik zit de laatste tijd weer veel op het forum, en wil hier ook mensen leren kennen. Echter, die meetings die er vaak zijn, zijn noooiiitt in het oosten van het land, en dat vind ik super zonde. Afgelopen keer was aan het begin van dit jaar, de meeting in Deurningen. Ik heb echter geen geld om naar het westen(Hoorn, Heerhugowaard) te rijden om een meeting bij te wonen. Best zonde, niet? Zijn er niet meer mensen die zoals mij zo denken?