Wii of Xbox 360 & Kinect ? ? ?

Gestart door GeertG, 15-12-2010 22:36:30

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Citaat van: EVV op 16-12-2010 09:21:37
...o.a. de box opstarten zonder koeling op de gpu en hopen dat hij zichzelf opnieuw soldeert.

Hahahaha, nee daar doelde ik niet op. Wat het probleem schijnt te zijn is dat het moederbord krom trekt door de warmte. Een maat van me heeft het ook gehad en heeft het moederbord zelf verwarmt en weer teruggebogen, toen werkte het weer! LoL
Wel vervelend dat je het al twee keer hebt gehad, ik zal wel geluk hebben gehad met de mijne! ;D

thuur

Wauw, nog voor het bereiken van de 2e pagina ging het alweer om de problemen van Microsoft..

Gr :eusa_think:

cas

Citaat van: thuur op 16-12-2010 09:48:31
Wauw, nog voor het bereiken van de 2e pagina ging het alweer om de problemen van Microsoft..

Gr :eusa_think:

maar ze hebben het nog steeds over t moederbord van de x box toch?  :eusa_think: 

ontopic,

ik heb al tijden dezelfde issue....

Wiij heeft mn zusje. leuk voor haar :-) maar niet voor mij.  ik vind de blue ray speler wel een plus van de PS. maar de grafics van de 360 weer errrug mooi .... en meer aanbod in 2e hands spellen!  en nu in Kinect...  heeft de nieuwe X al een hoe heet die aansluiting? niet de S video maar die dr na... die platte.. ik ben daar zo slecht in.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

EVV

SCART, component of HDMI? Zit er allemaal "op", je kunt verschillenden kabels aansluiten. Bij de nieuwe versie kan je ook fatsoenlijk HDMI en SPDIF tegelijk aansluiten.

cas

ja, die HDMI voor mn beamer  ;D  wat is SPDIF?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

EVV

Optische digitaal audio uitgang, zodat je de xbox op een surround versterker kunt aansluiten die geen HDMI ingang heeft.

EVV

Trouwens een groot pluspunt van de xbox ten opzichte van de PS3 vind ik de controllers, die voelen echt veel beter aan, die van de PS3 lijken nog uit het PS2 tijdperk te komen.

EdenAli

Hier nog een ps1 in huis en ik wacht wel tot ik een w// (kon de juiste toets niet vinden) ergens goedkoop kan vinden.
Ben zelf niet zo van de computerspelletjes maar voor mijn zoon zou het in de toekomst leuk zijn.

thuur

Citaat van: EdenAli op 16-12-2010 12:07:41
Hier nog een ps1 in huis en ik wacht wel tot ik een w// (kon de juiste toets niet vinden) ergens goedkoop kan vinden.
Ben zelf niet zo van de computerspelletjes maar voor mijn zoon zou het in de toekomst leuk zijn.

De i zit tussen de u en de o :D

Gr ;D

EdenAli

Citaat van: thuur op 16-12-2010 16:05:37
Citaat van: EdenAli op 16-12-2010 12:07:41

De i zit tussen de u en de o :D

Gr ;D

Oh oke ik zocht 'm zonder het puntje.

ii  He WII  shift werkt ook  :eusa_wall: sorry net wakker