wie wil mij helpen?

Gestart door blauweroffel, 17-12-2010 23:07:22

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Bij de Volvo dealer kun je ook gewoon terecht voor een aankoop keuring.....

Marc O.

Ik zou een auto inderdaad eerder bij een dealer van het betreffende merk laten keuren. Die zijn wat beter op de hoogte van evt. zwakke punten dan de ANWB of Dekra.
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

ik zal met BR eens overleggen.. mijn voorkeur heeft het ook namelijk.. en qua prijs zal het niet heel erg verlopen
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Misha

Citaat van: maruska op 19-12-2010 13:52:39
ik zal met BR eens overleggen.. mijn voorkeur heeft het ook namelijk.. en qua prijs zal het niet heel erg verlopen
Het kost gewoon het uurloon, en het kost een a anderhalf uur plus eventueel computer uitlezen. Dat laatste kost wel of niet, afhankelijk van je band met de dealer.

Ik was zo rond de 90 euro kwijt en daar kwamen toch draagarmrubbers en aandrijfassen uit die ik op garantie vergoed heb gekregen.
Motorsteun had ik zelf al gezien.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Snellebaksteen

Als je bij een dealer in de buurt van Delft moet zijn ga dan naar Hoeke (duur maar goed) of Niham Scheveningen (niet Niham forepark!) die zijn wel goed. En als je de tijd hebt: Volvo garage Hardeman in D-H. Niet duur en goed.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

maruska

Hoeke ga ik zelf ook naar toe.. Dat was dus mijn eerste optie. Die vertrouw ik wel...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

als t puur om de apk gaat, heb ik nog wel een adresje. kan wel samen met Maruska dat evt regelen. ( zit bij mij in den haag).
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....